Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » petropank 12:27
 » tian 12:27
 » NimnuL 12:23
 » Tomasz 12:23
 » bajbusek 12:13
 » adolphik 12:11
 » Kenny 12:11
 » rzymo 12:11
 » malyy 12:10
 » steve 12:10
 » rkowalcz 12:09
 » yeger 12:07
 » dugi 12:05
 » Dexter 12:03
 » bmiluch 12:02
 » Marian30p 11:56
 » PCCPU 11:53
 » @GUTEK@ 11:52
 » Flo 11:46
 » Liu CAs 11:41

 Dzisiaj przeczytano
 41120 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Reklamacja dysku , patinka 21/02/04 21:20
Właśnie padł.. podzwonne dla IBM 120GXP. Na szczęście już od pewnego czasu mam nowego maxtora :)). Wspomniany IBM ma 2 lata i jeszcze rok gwarancji. Będę go reklamował w komputroniku. Mam pytania:
- czy zgodnie z prawem powinni mi go wymienić na taki sam model czy na model w tej samej cenie co mam na fakturze?
- czy jeśli nie będą mieli takiego samego dysku to mam prawo zarządać zwrotu kwoty która widnieje na fakturze?
- czy ktoś ma jakieś doświadczenia w załatwianiu takich reklamacji w komputroniku? (mam się nastawiać bojowo, czy są normalni?)
- w razie problemów z załatwianiem gwarancji jakich argumentów używać??
Pozdrawiam
Patryk

  1. to zależy , mirkrup 22/02/04 00:34
    czy uwzględnią Tobie gwarancję :)

    jeżeli nie rzucałeś dyskiem, to nie masz się czym przejmować, chłopaki są normalni, nie raz reklamowałem u nich towar, nigdy nie miałem problemów.

    1. rzucałes? , patinka 22/02/04 09:02
      Raczej mi to nie przyszło do głowy. Po prostu pewnego pięknego dnia bios przestał go wykrywać.. :((

    2. a dlaczego miałby nie dostać nowego jeśli rzucał?? , Chrisu 23/02/04 10:44
      zgodnie z polskim prawem każde urządzenie powinno mieć instrukcję obsługi w j. polskim. Jeśli nie dostał instrukcji, to dlaczego miałby nie dostać nowego HDD nawet jeśli nim rzucał??

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  2. Ja z nimi nie miałem jeszcze w tej dziedzinie przyjemności , Paweł27 22/02/04 00:48
    ale raczej dadzą ci takiego samego dyska, a jeżeli nie mają takiego to dadzą podobnego lub lepszego. Gwarancję raczej dadzą wtedy na pozostały okres tego dysku.

    i7-4770, Asus H87M-Pro
    EVGA 750ti, SSD 840 Pro
    Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

    1. Co do gwarancji, to z tego co sie orientuje, to powina byc nowa gwarancja, , Mms 22/02/04 01:00
      a nie przedluzenie jej o czas ze starego dysku.

      Pozdrawiam

      1. Dokładnie. , PKort 22/02/04 01:31
        Jeśli przedmiot reklamacji został wymieniony na nowy egzemplarz, to gwarancja biegnie od początku.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

        1. Może i tak powinno być ale , Paweł27 22/02/04 13:28
          praktyka jest inna. Przynajmniej w Action.

          i7-4770, Asus H87M-Pro
          EVGA 750ti, SSD 840 Pro
          Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

          1. W opolskim oddziale Age, jak pioron mi walnal w karte siecowa, , Mms 22/02/04 14:31
            na ktora mialem dwa lata gwarancji, to dostalem nowa i szesc lat gwary. :)

            Pozdrawiam

      2. wlasnie , waski 22/02/04 20:37
        Nie daj sie i zadaj nowej gwarancji - o takiej samej dlugosci jak produkt, ktory zostal uszkodzony...
        Jak nie beda chcieli dac, np. postrasz federacja konsumentow :)
        Mi padl seagate u6 (mial 3 lata gwarancji) - teraz daja rok... Powiedzialem, ze chce 3 lata - koles zaproponowal Samsunga z 3 letnia gwarancja - wiec zawsze da sie to jakos zalatwic...

        SNAFU
        Situation Normal, All Fucked Up

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL