TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Cala prawda o blekitnej linii TPSA !! , metacom 20/02/04 08:39 "Życie Warszawy": Dzwoniliście pod telefoniczną Błękitną Linię? Straciliście nerwy i czas? Nie dziwcie się - taka jest polityka firmy. Wiem, bo pracuje tam od samego początku - opowiada dziennikowi pracownik Telekomunikacji Polskiej z 15-letnim stażem.
Wkurza cię, że twój telefon nie został naprawiony w dwa, trzy tygodnie? A gdzie jest powiedziane, że ma być naprawiony szybko? Dział sieci ma na naprawę 30 dni! O tym oczywiście nie wiesz, bo tego nie wolno nam powiedzieć. Gdy termin się przedłuża, monterzy stosują stary chwyt: mówią, że byli w mieszkaniu, ale ciebie nie było! Nie sposób im udowodnić, że kłamią - opowiada na łamach "Życia Warszawy" pracownik Telekomunikacji.
Ale może być i tak, że konsultant, który odbiera telefon, nie wpisuje zgłoszenia do komputera. Dlaczego tak się dzieje? Jesteśmy premiowani za liczbę przeprowadzonych rozmów na zmianie. Optymalny czas rozmów to cztery minuty. To wystarczy na to, byś na mnie nakrzyczał, że długo czekałeś na połączenie i podał swoje dane. Ale rzadko kiedy wystarczy, by wpisać wszystko co się stało do komputera - pisze dziennik.
"W ciągu godziny macie przyjmować 16 osób!" - słyszymy. Dla "pospiesznych" są premie - do 25 proc. Przy zarobkach 2000 - 3000 zł na rękę ma to swoją wartość. Rozmowy z klientami są podsłuchiwane. Często słyszę "Kończ już to gadanie". Nie wolno nam pod groźbą utraty pracy, podawać nazwisk, numerów telefonów, czy jakichkolwiek namiarów na swoich przełożonych - opowiada pracownik Telekomunikacji Polskiej "Życiu Warszawy".Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - Rewelacja. , Agnes 20/02/04 08:41
Poprawiło mi humor.Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
Fizyk, a to jego Meta... - a sonce swietit jarka , Chrisu 20/02/04 08:48
i stajet w siercu żarka...
Niech żyje przyjażń TPSA i Telekomunikacji Sowietskawa Sajuza... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Wow... ale numer... , Sandman 20/02/04 08:57
... jeszcze ani razu tam nie dzwonilem, ale kuzyn to se z nimi porozmawial:D... dobrze wiedziec jak to dziala, ciekawe kiedy podadza cos o tych zapchlonych telepunktach...TheGodMadeHeavyMetal&HeSawTha
t It Was Good|HeSaid2Play ItLouder
ThanHell I PromisedThat I Would - Proszę bardzo , Norton 20/02/04 09:00
http://www.zyciewarszawy.pl/...9&news_id=32788Zmień swój podpis na Boardzie
maks 100 znaków, 3 linie,
zabroniony spam oraz reklama - Do mojego kolegi dzwonil koles ostatnio , Nazgul 20/02/04 09:02
Nabity jak wor,ledwo potrafil cos mowic, przedstawil sie jakos ktos z TPSA, dzwonil zeby poinformowac ze od marca beda mieli zmieniona taryfe na "darmowe wieczory i weekendy", jednak tydzien wczesniej ktos juz tez dzwonil w tej same sprawie. Jak mama mojego kumpla powiedziala to tem najeb..... gosciowi to aha to dziekuje i sie rozlaczyl. Zupelnie nie rozumiem sensu tej rozmowy. pozdrawiampeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - A co ja mam powiedzieć? , Norton 20/02/04 09:14
Każdy wie, że od pewnego czasu mieszkam na swoim. Mieszkanko kupiliśmy razem z linią tel. W sierpniu podpisaliśmy umowę z TP-SA a dopiero od 1 lutego tel. jest na nas. Wcześniej wyzwałem kilka bab w 9393, raz odłączyli nam tel, 6 krotnie składana była oficjalna reklamacja.
Na szczęście moja udręka ma się ku końcowi i niech chu... strzeli całą TP-SA.Zmień swój podpis na Boardzie
maks 100 znaków, 3 linie,
zabroniony spam oraz reklama - a do mnie o 2/00 w nocy kiedyś dzwonił koleś z tartaku , blimek 20/02/04 12:53
i mówił ze czeka na dole i ma te deski które zamawiałem u niego, ja mo mowie jakie deski a ongada i gada ja zaspany nie widzac sensu rozmowy dalszej położyłem sie spać i wyłaczyłem telefon
Na drugi dzien jak poszedłem do pracy to zrozumiałem
koledzy z nocki sobie kawał zrobili
Moze tak samo było w przypadku twojegop kolegitwojepc - forum światopoglądowych ekspertów
- :))))) , DJopek 20/02/04 11:38
No fajnie - polityka TePSy jest jak zawsze na najwyższym poziomie... ATSD Nie wiedziałem że konsultanci w tepsie zarabiają takie kwoty :/ - Spalmy ją!! , trol 20/02/04 11:38
hehehehe <marzenia> - Ja właśnie przechodzę gehenne z 9393 , Carat 20/02/04 15:57
zadzwoniłem, aby wyłaczyli mi CLIRa, gadałem tłumaczyłem, zgłoszenie przyjęte, wyłączą w ciągu 14 dni.
Po 2 tygodniach dzwonię aby sprawdfzić czy faktycznie wszystko gra. Pani coś mówi, że widzi jakąś datę 1 marca i wygląda, że usługa zadziała dopiero od 1 marca, a nie po 14 dniach od zgłoszenia.
Po paru dniach sam stwierdzam, że od 2 tygodni nie działa mi CLIP. W międzyczasie dzwoniłem 2 razy i okazało się, że niekompetentny pracownik wyłaczył mi CLIPa, mimo że ja wcale nie składałem takiej dyspozycji.
CLIPa na centrali wyłaczyli po 2 dniach ale właczyć to już go nie mogą i ponoć mama czekać 2 tygodnie ale dzisiaj dzwoniłem i obiecali mi jak najszybciej włączyć ponownie tego CLIPa.
W sumie na chwilę obecną nie mam usługi jaką zamawiałem (wyłaczenie CLIRa) a przy okazji wyłaczyli mi inną usługę (CLIP) wbrew mojej woli. Pozostaje mi spokojnie czekać na dalszy rozwój wypadków.
P.S. Błękitna linia od samego początku jak tylko się pokazała była porażką, a z tego co widzę po ponad roku wiele się tam nie zmieniło :( |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|