Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 02:04
 » MARC 01:57
 » RoBakk 01:51
 » Rybeck 01:27
 » Martens 01:06
 » rainy 00:57
 » spidi 00:42
 » Paweł27 00:36
 » m&m 00:35
 » rzymo 00:35
 » b0b3r 00:22
 » dugi 00:21
 » NWN 00:20
 » Logan 00:16
 » mnih 00:10
 » cVas 00:08
 » Wedrowiec 00:08
 » Visar 00:06
 » Raist 00:04
 » muerte 00:04

 Dzisiaj przeczytano
 41140 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Wątpliwości gwarancyjne... , dyferencjo 10/02/04 08:25
Hej. Mój monitor jest w naprawie gwarancyjnej. Poszedłem wczoraj do sklepu po odbiór owego, ale okazało się, że jeszcze nie został naprawiony.
Wówczas wspomniałem sprzedawcy o obowiązku naprawy sprzętu w przeciągu 14 dni roboczych (które de facto już minęły), a ten, że w przypadku WYSYŁKI monitora do serwisu obowiązuje ich termin 21 dni roboczych....
Prawda ci to czy fałsz...?
Dodam jeszcze, że monitorek został wysłany do serwisu producenta, który na ów model dał 3 lata gwarancji.

[Na razie brak podpisu :-)]

  1. poczytaj karte gwarancyjna tam musi , Nazgul 10/02/04 08:31
    byc wszystko napisane. Ale chyba sprzedawca ma racje. pozdr

    people can fly, anything
    can happen...
    ..Sunrise..

  2. Obowiązuje Cię , PKort 10/02/04 08:33
    to, co jest zapisane w karcie gwarancyjnej, żadne "podobno 14 dni roboczych". Jak gwarant zapisał 14 dni, to jest 14 dni kalendarzowych. Jak zapisał 14 dni roboczych, to jest 14 dni roboczych. A jak zapisał 28 dni, to musisz się uzbroić w cierpliwość.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

    1. No tak, niby to wiem , dyferencjo 10/02/04 09:38
      też na to wpadłem, ale problem w tym, że karta gwarancyjna pojechała do serwisu więc nie mogę do niej zajrzeć. Ale wydaje mi się, że kiedy w domu ją czytałem, to pisało 14 dni roboczych.
      Chyba zrobię tak, że poczekam sobie, a przy odbiorze monitora spojrze w gwarancję i zobaczę.
      Czy przy przekroczeniu czasu naprawy przez sprzedawcę mogę żądać od sprzedawcy zwrotu kosztów zakupu?
      Dzięki za pomoc.

      [Na razie brak podpisu :-)]

      1. zazwyczaj jest , Wedrowiec 10/02/04 10:21
        14 roboczych ale w "uzasadnionych przypadkach" ;) np. do 28 dni.
        roznie - tak jak wyzej, zapisane w gwarancji.

        "Widziałem podręczniki
        Gdzie jest czarno na białym
        Że jesteście po**bani"

      2. To dałeś ciała , PKort 10/02/04 12:27
        Jeśli nie zrobiłeś kopii, to możesz teraz czekać do usranej śmierci a i tak nie będziesz pewien, co dostaniesz z powrotem.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

    2. a nie, bo obowiazuje Cię PRAWO danego kraju... , Chrisu 10/02/04 17:33
      Ustawa jest PONAD tym co wymyśli sobie sprzedawca/producent...

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

      1. OK, ale , PKort 10/02/04 21:28
        na temat gwarancji jest obecnie w ustawie mało. W szczególności ustawa nie precyzuje terminu na rozpatrzenie sprawy gwarancyjnej.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

  3. przewaznie jest 14 dni , chris_gd 10/02/04 11:12
    ale takze w umowie moze byc adnotacja ze termin moze sie przedluzyc do 21 dni

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  4. Poczekam sobie do piątku , dyferencjo 10/02/04 14:37
    maksymalnie, bo w piątek już będzie 22 dni i zobacze jak sie sytuacja rozwinie.
    Dziękuję Wam za odpowiedzi i pomoc, pozdrawiam :)

    [Na razie brak podpisu :-)]

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL