TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
reklamacja problem ze sklepem! , mrowa_82 28/07/03 23:10 znajomy oddał ostanio na serwis monitor! W gwarancji wyraźnie było napisane że czas reklamacji to 14 dni i przekroczenie tego czasu wiarze sie z przyznaniem nowego monitora!!!
mineło już 18 dni i nic , w sklepie go spławiaja a monitora nie ma ! co robić?? niewiem co mu radzić! ( wyslac go do federacji konsumenta czy jak? ):) - Czas reklamacji to 14 dni ROBOCZYCH... , metacom 28/07/03 23:23
...jak minelo 14 dni roboczych to niech ich postraszy inspekcja handlowa...
...powinno poskutkowac...Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - Z tego co czytałem to nasze prawo właśnie nie określa czy są , Bart 28/07/03 23:37
to dni robocze czy nie. Skoro w gwarancji jest napisane 14 dni to chodzi o dni kalendarzowe a nie ROBOCZE. - co ty gadasz , Icing 28/07/03 23:45
a co taka inspekcja handlowa zeobi ??? - Wcale nie. , PKort 29/07/03 00:34
Wszystko zależy od dwóch rzeczy:
- Jeśli monitor został oddany do naprawy gwarancyjnej, to okres wyznacza gwarant i musi być zapisany w karcie gwarancyjnej. Jeśli go nie ma, to przyjmuje się zwyczajowo 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia od daty zgłoszenia.
- Jeśli reklamacja dotyczyła wady i niezgodności z umową, to sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do żądań klienta. No i 14 dni na wymianę/naprawę/odstąpienie od umowy. Przy czym są to okresy rozłączne, tzn. po 14 dniach kalendarzowych (15 licząc z dniem zgłoszenia reklamacyjnego) sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do Twoich żądań i niezwłocznie (w tym przypadku - w tym samym dniu!) je spełnić.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !!
- nastepny , Icing 28/07/03 23:47
a co to za monitor ??? od kiedy to sklepy zajmuja sie naprawa monitorow ???- wiesz , Carmamir 28/07/03 23:56
biorą je na zaplecze pierdoln* z młota w płytę gł. tak żeby nic nie było widać, odeślą do producenta ten odeśle go potem z adnotacją uszkodzenie fiz. z winy klienta i sklep odda to kolejnemu frajerowi który próbował ich straszyć federacją konsum.No to się wkopałem... - lol , Icing 29/07/03 00:32
to nie kest takie smieszne poniewaz u mnie bylo dokladnie bylo tak jak napislaes (-;. Jezeli chodzi o rozwiazanie sprawy, to niech kolega pojdzie do UK przy Urzedzie i przedstawi sprawe. Jezeli serwis nie wywiazal sie z warunkow gwaracnji to moze zarzadac wymiany na nowy monitor.- :((( , Carmamir 29/07/03 16:31
i mi do UE wkraczamy z takimi sklepami IT :(No to się wkopałem...
- Wtedy takiemu sklepowi , PKort 29/07/03 00:38
wytacza się proces sądowy - trochę boli, bo jak się nie zgodzą na polubowny sąd konsumencki, to się czeka w kolejce w cywilnym - i puszcza się sklep z torbami - nigdzie na karcie przyjęcia nie zanotowali "widoczne uszkodzenia mechaniczne", a "Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy w czasie od wydania jej gwarantowi do jej odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi gwarant." - jak mówi art. 580 par.3 KC. I niech się ugryzą.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !!
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|