Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » slanter 22:23
 » JaroMi 22:21
 » dugi 22:21
 » DYD 22:18
 » rulezDC 22:18
 » Fl@sh 22:17
 » bajbusek 22:15
 » Dexter 22:13
 » Ramol 22:08
 » lcf 22:02
 » wrrr 22:00
 » elliot_pl 21:57
 » Rybeck 21:52
 » Curro 21:49
 » rooter666 21:46
 » metacom 21:40
 » Syzyf 21:31
 » Kenny 21:28
 » coolio 21:27
 » Flo 21:26

 Dzisiaj przeczytano
 41100 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Live For Speed , piszczyk 23/07/03 20:41
Ma juz ktos moze pelna wersje?? Duzo jest dodane w stosunku do dema? I co z tym dziwnym systemem platnosci (Stage 1, 2 i 3) ?? Bo gierka jest po prostu SWIETNA !!!
Pozdro!
PI

takie tam klamoty . . .

  1. swietna nie swietna , Dash 23/07/03 21:26
    17,20 euro placic za kazdy stage to ja dziekuje :P Gry MS org. sa tansze. W demko sie zagrywalem ale teraz sobie odpuszczam, a szkoda, z cena przesadzili ostro chlopaki, 5-10 euro za calosc moglbym dac, no i jeszcze skad karte wziac? Nieeee... to nie jest pomyslane dobrze... Zeby nie bylo, to sciagnolem s1 ale tylko demo dostepne z wiadomych powodow, co dodane jest mozna przeczytac na stronie lfs (pare wozkow, nawet 4wd, pare tras, jazda wieczorkiem) www.liveforspeed.net, zauwazylem, ze najbardziej oblegana jest nowa trasa na skidpadzie - dragline ;)


    LPG SUX

  2. LFS kosztuje 12 funtów , tomx 23/07/03 21:33
    czyli jakieś 70-80zł (S1) i żadna gra typu nfs, colin, rallisport i inne badziewia nie może się z nią równać :-)
    moim zdaniem to jedyna gra, którą warto kupić - cena jest bardzo przystępna, poza tym weźcie pod uwagę, że nad tą grą pracują 3 osoby (!!!) :-)
    aaaa - stage 1,2,3 to nie żaden system płatności, tylko kolejne części gry :-)

    1. policzmy , Dash 23/07/03 21:59
      17,20 euro x 3 =51,60 euro czyli 200 zeta, nie nazwalbym tego "bardzo przystepna cena", jesli pracujesz jako dyrektor banku to zwracam honor i prosze o zasponsorowanie mi tej giery ;P


      LPG SUX

      1. a kto Ci każe kupować od razu wszystkie 3?? , tomx 23/07/03 22:10
        i tak jest na razie tylko S1. :-) zresztą mi wystarcza demo - parę dni temu udało mi się zejść poniżej 1:30 na Blackwood1 :D a jest jeszcze BL2 do rozpracowania :D

        1. Jak to kto? , Dash 24/07/03 11:32
          Tworcy. Po kiego grzyba kupywac S1 za taka kase na tydzien??? Nie pamietam juz kiedy ma wyjsc S2 ale gdy wyjdzie, to wtedy S1 bedzie sobie mozna za przeproszeniem tylek podetrzec...


          LPG SUX

          1. a gdzie to wyczytałeś? , tomx 24/07/03 11:35
            jak to na tydzień??? nie rozumiem tego - poprzyj to jakimś linkiem, bo aż wierzyć mi się nie chce...

            1. na stronie gry , Dash 25/07/03 15:45
              cos tam pisza, week 1 wypuszczenie gry, week 2 test, week 3 kolejne wypuszczenie gry (s2) itd..., ale chodzi glownie o cene calego zestawu, dlatego mowie tej grze do widzenia.


              LPG SUX

              1. no tak , tomx 25/07/03 17:22
                to znaczy ni mnie ni więcej, że kolejne części będą się ukazywać w takich okresach czasu, ale jesli kupisz s1 to bedziesz mógł w nią grać bez żadnych ograniczeń i bez konieczności kupowania następnych części. tak samo jak nie trzeba kupować nfs 1, 2 , 2se, 3, 4, motor city, 5, tylko po to żeby zagrać w nfs6 :-)

  3. a mnie ta gra tak bardzo denerwuje... , josh 24/07/03 00:14
    ...ze nie mogo przez to sobie w nia spokojnie pograc :-(

    Czy moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego samochody zachowuja sie jak na lodzie zamiast asfalcie? Wiele rzeczy moge zrozumiec, ale majac analogowe sterowanie (kierownica+pedaly) nie powinno sie miec problemu ze startem i zrobieniem jakiegos tam prostego zakretu. Wydaje mi sie, ze ostro przesadzili z "wpadaniem w poslizg".

    Szlag mnie trafia jak od zbyt mocnego skretu kierownica auto leeeeeeeeci w krzaczory i nie ma juz zadnej nadziei na wyjscie. Nastepny zakret - minimalnie slabszy skret kierownica i jedziemy jakby nigdy nic. Ta granica jest dla mnie za mala.

    Jak chlopaki popracuja nad realizmem przyczepnosci opon do asfaltu (a w szczegolnosci nad jej utrata i odzyskiwaniem) to moze sie skusze. Na razie nie daje rady :-(

    1. heh , tomx 24/07/03 09:48
      opanowanie 'turbo' zajęło mi ok. 2 tygodni :-) poza tym sprawdź w garażu setup samochodu. no i weź pod uwagę to, że w samochodzie z napędem na tył, w zakrętach bardziej steruje się dodaniem/odjęciem gazu niż kierownicą (i wierz mi - w rzeczywistości samochód z grubo ponad 200 bhp zachowa się dokładnie tak samo, jeśli w zakręcie próbowałbyś nie zdjąć nogi z gazu :-)

      mały tip:
      przy napędzie na przód: jeśli tył ucieka w lewo - kontra kierownicą w prawo (i to jest naturalny odruch, bo przednie koła "wyciągną" samochód)

      przy napędzie na tył: jeśli tył ucieka w lewo - kontra w lewo (!!!), zdjęcie nogi z gazu, a nawet sprzęgło - początkowo wydaje się to absurdalne dla kogoś, kto nigdy nie prowadził szybkiego samochodu z napędem na tył (nie mówię tu o polonezie :-))))

      1. no i jeszcze jedno: , tomx 24/07/03 09:51
        zwróć uwagę na prędkość - są zakręty, których nie da się pokonać jadąc szybciej niż 70-80 km/h - jeśli uważasz, że to nie jest realistyczne - spróbuj coś podobnego zrobić w rzeczywistości ;-)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL