Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » hokr 05:33
 » P@blo 05:31
 » alien1 05:26
 » ini1 05:23
 » @GUTEK@ 05:21
 » Gniew 05:12
 » jafar 05:03
 » NWN 04:06
 » myszon 03:55
 » Visar 03:54
 » mo2 02:57
 » Shark20 02:54
 » cVas 02:49
 » bmiluch 02:42
 » pwil2 01:53

 Dzisiaj przeczytano
 41122 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

WD800JB r.i.p. :( , maciej_s 19/07/03 17:03
wlasnie padl mi dysk WD800JB. okolo 1 miesiac od zakupu. zostawilem komputer wlaczony na noc (10 dzien z rzedu) i poszedlem spac. rano wstaje. budze kompa z STR monitor sie wlaczyl i blue screen (cos o kernelu). reset. nie wykrywa dysku. odlaczenie zasilania i 5 min odpoczynku. wlaczam kompa. stukanie i chroboczenie dysku. zapuscilem program diagnostyczny od WD. dysk do wymiany :( niech mnie ktos pocieszy. w serwisie naprawia czy dadza nowy? a jesli nowy to czy ten sam model (WD800JB)?

  1. Takich rzeczy raczej sie nie naprawia. , Mms 19/07/03 17:14
    j.w.

    Pozdrawiam

    1. oj niestety się naprawia :( , Bart 19/07/03 17:17
      Najprawdopodobniej kolega dostanie "fabrycznie naprawiany" dysk. Jeśli będzie miał dużo szczęścia to może dostanie nowy.

      1. Jakos sobie tego wyobrazic nie moge. , Mms 19/07/03 17:19
        j.w.

        Pozdrawiam

        1. Mi trzy razy padly dyski 2,5GB i zawsze byl nowy. , Mms 19/07/03 17:20
          I za kazdym razem lepszy.

          Pozdrawiam

        2. nie wiem z jaką ilością dysków i reklamacji miałeś do czynienia , Bart 20/07/03 11:10
          Ja oddaję do serwisu kilka dysków miesięcznie.
          Dyski naprawiane przez producenta są oznakowane.
          Naprawiany Seagate ma taką małą , okrągłą pieczątkę z napisem chyba "Factory repair". WDC ma taki spory błękitny napis już nie pamiętam jakiej treści bo tylko jeden taki dysk miałem. Więc jak mówię to kwestia szczęścia i dobrych układów z dystrybutorem lub hurtownikiem. Czasem dostaniesz faktycznie nowy a czasem naprawiany.

          1. No to mialem trzy razy szczescie. :)) , Mms 20/07/03 14:56
            Maciejowi_s tez go zycze.

            Pozdrawiam

  2. Prawdopodobnie dostaniesz nowy dysk. , PKort 19/07/03 20:40
    Ale danych możesz nie odzyskać... W każdym razie: mogą go jedynie naprawić albo dać nowy - jeśli dostaniesz używany o innych numerach, to się awanturuj o nowy.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

    1. jako ze w serwisie pracuje moj znajomy , maciej_s 19/07/03 22:36
      to dostane zastepczy dysk na czas reklamacji. oni w sklepie, w ktorym go kupilem, go nie naprawia bo wysylaja dalej gdzies do jakiejs hurtowni, ale na czas reklamacji dostane jakas zastepcza barakude,

  3. hmm na 100 % powinienes , Nazgul 19/07/03 23:08
    dostac nowy dysk.Mi juz padl 40BB i dostalem nowke (przypadkiem byla do JB ale plakac nie plakalem)

    people can fly, anything
    can happen...
    ..Sunrise..

  4. No cóż, a parę dni temu mówiłem: Uwaga na dyski WD... , Remek 20/07/03 01:34
    ...i miałem rację, że WD800JB to szajs... już któraś z kolei osoba (wliczając mnie), której padł dokładnie ten dysk.. Tylko nówka się należy...

    1. Któraś z kolei , PKort 20/07/03 07:16
      Bodajże trzecia. Teraz policz sobie, ile Barracud padło na tym Boardzie, ile Samsungów, Maxtorów, IBMów. Dyski są popularne, więc wiele osób je kupuje - a że pewien odestek jest nieco ferelnych, to się od razu przekłada na ilość padów.

      Heavy Metal or no metal at all
      whimps and posers - Leave the Hall !!

      1. Mówimy o ostatnich tygodniach... , Remek 21/07/03 09:51
        ..a nie całej historii boarda...

  5. jeszcze jedno pytanie , maciej_s 20/07/03 02:32
    a jesli nie beda chcieli wymienic na nowy egzemplarz to czym argumentowac to ze MUSZA mi wymienic na nowy dysk? jest to gdzies w gwarancji napisane, ze przy tego typu uszkodzeniach powinno sie dostac nowy dysk?

    1. panikujesz , mirkrup 20/07/03 09:16
      :))
      dostaniesz nowy dysk.

      1. racja , tomx 20/07/03 09:42
        myślisz, że specjalnie będą załatwiać jakiś używany, tylko po to żeby Ci go wcisnąć? ;-) nikt się nie będzie zbytnio pierdzielił - wezmą nowy i Ci dadzą - najprostsze rozwiązanie :-)

  6. Ja to bym sie martwil o dane, , Yerek 20/07/03 19:03
    ktore polecialy w kosmos, a nie o to czy dostane dysk taki czy owaki. Pewnie dadza Ci nowy, ja jak mi padl IBM to kase mi zwrocili z faktury i nawet na tym zarobilem (bo IBM'ow juz nie mieli) - ale nic nie moze rownac sie uczuciu, kiedy odpalasz kompa a tu dysku nie ma. I tylko przed oczami przelatuje Ci "dir/o/p" :)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL