TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Spalony zasilacz, padnięty dysk , Adek 1/07/03 15:52 Witam!
Mój brat ma pewien problem, a mianowicie spalił mu się zasilacz i zabrał niestety ze sobą do "krainy tranzystorów" nowiutką Barracudę :(
Dysk jest oczywiście na gwarancji i stąd też się bierze moje pytanie:
czy jeśli nie ma na nim śladu zbrodniczej działalności zasilacza, to czy jest szansa na to, że nieboszczyka wymienią na nowy? Zakładając oczywiście, że brat będzie "udawał Greka" i zachowa dla siebie całą prawdę...ABIT NF7 (2.0)
Athlon XP 1700@2.1 GHz
G-byte Radeon 9k Pro - szansa jest zawsze , Venom79 1/07/03 15:57
co za pytanie...
niech sprobuje wymienic na gwarancji - sprobowac zawsze warto
pozdrawiamLewy pas to nie kółko różańcowe. - Tak, tyle że znając nasze sklepy , Adek 1/07/03 15:59
to wyślą go gdzieś w cholerę i zastanawiam się czy cała prawda wyjdzie na jaw :)ABIT NF7 (2.0)
Athlon XP 1700@2.1 GHz
G-byte Radeon 9k Pro - przeciez niczego ci nie udowodnia , Venom79 1/07/03 16:04
a nawet jak tak, to nic nie tracisz - dysk i tak juz sie do niczego nie nadajeLewy pas to nie kółko różańcowe. - Sorry ale ja nie rozumiem takich pytań - nie spróbujesz - nie dowiesz się... , zeb 1/07/03 16:04
...przecież nikt tu wróżką nie jest.Zack - Tak więc , Adek 1/07/03 16:26
po to tutaj piszę, aby dowiedzieć się czy jest na to szansa. Wróżek nie szukam, ale może ktoś miał podobny problem...ABIT NF7 (2.0)
Athlon XP 1700@2.1 GHz
G-byte Radeon 9k Pro - Szansa jest i to spora, mi kiedys zasilacz spalił , Arro 1/07/03 16:30
płyte, procek, cd rom i Seagate'a 2gb (to było dawno temu), jedyną z tych rzeczy na gwarancji był dysk, zaniosłem i po 3 tyg miałem nowy:-)))"Don't take life too seriously. You'll
never get out alive." - I na taką odpowiedź , Adek 1/07/03 16:56
właśnie czekałem....dziękiABIT NF7 (2.0)
Athlon XP 1700@2.1 GHz
G-byte Radeon 9k Pro - Jezuuuu , zeb 1/07/03 17:24
no a jakby Ci ktoś powiedział, że nie ma szans, to co , nie oddałbyś tego dysku ?Zack
- nie rozumiem, po co pytasz o szanse , Outsider 1/07/03 18:53
przeciez serwisant przyjmuje tylko sprzet. Pozniej odsyla go do producenta. Jesli wroci w wyznaczonym terminie (najczesciej 21 dni roboczych) dostajesz go spowrotem, jesli nie otrzymujesz nowy. Serwisant nie placi za popsuty sprzet wiec nie bedzie Tobie robil problemow (oczywiscie moga zdarzyc sie wyjatki). Osobiscie czesto oddaje sprzet z niepelnym wyposarzeniem, bywa, ze jest on mechanicznie uszkodzony i nikt nie robi problemow. Nie wiem w czym widzisz problem.Okiełznany Ukierunkowany Twór
Sometimes Informatycznie
zDEspeRowany... - ale nie rozumiem o co się go czepiacie , Arro 1/07/03 19:34
zadał pytanie (każdy ma do tego prawo) jak wam się ono nie podoba to olejcie je i czytajcie inne a nie czepiacie się, że bez sensu zadaje pytanie, jak tak dalej będzie to nikt nie będzie zadawał pytań, bo będzie się bał, że go zaraz za nie objadą, jak nie za to, że pytanie bez sensu to za to, że podobne było rok temu, a on nawet nie przeszukał archiwum => to już jest chyba lekka przesada, w końcu mamy wolność słowa i każdy może pisać co tylko mu się podoba, a inni wcale nie muszą tego czytać!"Don't take life too seriously. You'll
never get out alive."
- Jezuuu... , Adek 1/07/03 19:58
chciałem się dowiedzieć czy jest na to jakaś szansa, w końcu 400 złociszy drogą nie chodzi, a po to jest ten board, aby móc się wymieniać problemami, radzić sobie na wzajem. Na wstępie przeszukałem archiwum i odpowiedzi na to nie znalazłem. Zadałem pytanie i okazuje się, że odpowiada większość bucy, którzy tylko czekają by kogoś objechać. Wyjeżdżacie mi tutaj z jakimiś wróżkami, piszecie, że to pytanie jest bez sensu... A sensu nie mają wasze odpowiedzi. Jeśli nie macie ochoty odpowiadać to tego nie róbcie...
dobranocABIT NF7 (2.0)
Athlon XP 1700@2.1 GHz
G-byte Radeon 9k Pro - nie przesadzaj , Venom79 1/07/03 20:27
z tymi bucami
przeciez dostales odpowiedz - po prostu trzeba isc i przekonac sie samemu - nikt nie jest w stanie przewidziec, czy uwzglednia ci reklamacje czy nie - to wszystko
a ze niektorzy sie denerwuja - trudno, jakie pytanie taka odpowiedz
nie ma sie co wzburzac
oddaj dysk do serwisu i czekaj na wynik
powodzeniaLewy pas to nie kółko różańcowe. - He, he , Adek 1/07/03 20:35
ale może ktoś wcześniej miał podobny przypadek, może ktoś wie czy jest to do wykrycia przez serwis. Wiem doskonale,że sam się muszę o tym przekonać. Jednak nie jest to powód by się do mnie przypierniczać!
Więcej pytał o nic nie będę, bo jak widzicie to nie ma sensu. Radzić innym także nie będę, bo i po co.
Tak jak mówiłem
dobranocABIT NF7 (2.0)
Athlon XP 1700@2.1 GHz
G-byte Radeon 9k Pro
- zalezy , LooKAS 1/07/03 20:36
od firmy (seagate/samsung itd), serwisu... bez problemu przyjma i wymienia na nowy. Jezeli nie widac na nim sladow zniszczen to nie masz sie czym martwic... najmilej wspominam serwis samsunga (a moze NTT?) - hdd20 i wybrzuszone uklady po spalonym zasilaczu i wymieniony po 10dniach na nowiutki...I wanna suck, I wanna lick
I wanna cry and I wanna spit - tez mam mile wspomnienia po samsungu , Venom79 1/07/03 21:31
20GB - padl koledze
odkupilem za 10zl
w serwisie samsunga wymienili po tygodniu na nowy :)
chodzi do dzis ( ale juz nie u mnie)Lewy pas to nie kółko różańcowe.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|