Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » maddog 09:49
 » SebaSTS 09:48
 » Tomasz 09:48
 » Kenny 09:44
 » steve 09:42
 » Kalkin 09:40
 » McMi21 09:39
 » Wedrowiec 09:34
 » jablo 09:34
 » SpiDy 09:33
 » JE Jacaw 09:33
 » ulan 09:32
 » PaKu 09:32
 » Fight 09:31
 » ligand17 09:30
 » Fl@sh 09:25
 » Demo 09:25
 » Magnus 09:24
 » Sherif 09:21
 » Liu CAs 09:19

 Dzisiaj przeczytano
 41113 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

powiedzcie jak postępują serwisy? , Kaszpirowski 27/06/03 16:23
Oddałem tego swojego radeona 9100 64 bit do serwisu w ramach gwarancji.
Nadmieniam ,że potraktowałem go nożykiem.
Mała ,gołym okiem niewidoczna rysa ,którą można zobaczyć po zdjęciu wiatraczka i myślę ,że dopiero sporzenie pod lupą pomoże sprawdzającemu odkryć tę rysę.
Karta kręci wiatrakiem,komp się uruchamia ale chipset nawet się nie grzeje.
Moje pytanie:jak w serwisach sprawdzają takie nieżywe karty i czy mam szansę?

|Gigabyte GA7vrxp|LCD150s-Philips|
|Gigabyte rOdeon 9000Pro|
|Athlon1700/2400xp|WaterCooling|

  1. na co masz szanse? , tytan 27/06/03 16:26
    na zwrot pieniedzy czy nowa karte? IMHO masz male szanse na uznanie gwarancji, a to dlatego ze defekt (rysa) powstal z winy uzytkownia, a nie sprzetu - taki zapis powinien widniec w karcie gwarancyjnej.

    --
    "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
    życiem..."

    1. czy mam szansę , Kaszpirowski 27/06/03 16:28
      ,że tej rysy nie odkryją?

      |Gigabyte GA7vrxp|LCD150s-Philips|
      |Gigabyte rOdeon 9000Pro|
      |Athlon1700/2400xp|WaterCooling|

      1. szansę masz , Master/Pentium 27/06/03 16:32
        a czy ci się uda to się wkrótce przekonasz. Zakładam, że nie będą tam szukali śladów po cięciu, chyba że więcej trafia im się takich zdolnych ;)

        Nie ma tego złego , co by się w gorsze
        obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
        włącz komputer :-)

        1. imo to loteria , tytan 27/06/03 16:35
          tak jak napisal Master/Pentium - wkrotce sie przekonasz;)

          --
          "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
          życiem..."

  2. powiem tak , Iza WGK 27/06/03 16:46
    jesli znajda ryse to beda mili i przyjma sprzet "warunkowo". Oni to przeciez posylaja dalej do serwisu dystrubutora a tam moga przeoczyc. A jesli tam uznaja ze to wadaz twojj winy no to sorry winetou:)

    How fortunate the man with none ...

  3. Na pewno zedrą kasę. , PKort 27/06/03 20:07
    Tak jak ze mnie ostatnio - jestem wk***iony maksymalnie na kolesi - a taka była dobra firma, tyle sprzętu od niech wziąłem... Sk***syny i tyle....

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

    1. a w jakiej okoliczności ? , Master/Pentium 27/06/03 21:04
      i co się stało ?

      Nie ma tego złego , co by się w gorsze
      obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
      włącz komputer :-)

      1. Oddawałem Epoxa 8K7A+ , PKort 28/06/03 00:30
        o którym już keidyś na Boardzie pisałem (nadpalona wtyczka zasilania bo zasilacz nie wyrobił, wybrzuszone kondensatory)- została przyjęta do serwisu warunkowo (z powodu delikatnych rys wokół gniazda procesora). Po półtora miesiąca, kiedy znalazłem klienta na kompute z tą płytą, tamci stwierdzili, że mam zapłacić 122PLN za naprawę - bez żadnych wcześniejszych kontaktów ze mną. Powiedziałem, że OK - jeśli rzeczywiście płyta jest naprawiona i naprawie podlegało uszkodzenie mechaniczne nieobjęte gwarancją, to chętnie zapłacę - w końcu świetna płyta, a mnie się już trochę spieszyło. Na miejscu okazało się, że wymieniono większość kondensatorów i wtyczkę zasilania, przy Sockecie nic nie ruszone. Więc ja się pytam: to za co mam płacić? Za naprawę, która nie została spowodowana uszkodzeniem mechanicznym? "A dlatego, że my już zapłaciliśmy za tą płytę 120PLN i nie zamierzamy dokładać. Jeśli się to panu nie podoba, to niech se pan dzwoni, gdzie pan tylko chce - my tej płyty i tak nie wydamy bez zapłaty". Banda sk***synów.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

        1. rzeczywiście nie miło , Master/Pentium 28/06/03 02:26
          gwarancje u nas bywają złudne

          Nie ma tego złego , co by się w gorsze
          obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
          włącz komputer :-)

  4. jest bardzo mała szansa, że znajdą rysę. , Bart 27/06/03 22:02
    1. Wszelkie defekty mechaniczne powinny być zauważone podczas przyjmowania towaru do serwisu.
    2. Producent nie bawi się w dokładne testowanie i naprawę kart - to się nie opłaca.
    Myślę, że spokojnie dostaniesz nową kartę.

  5. Bedziesz mial nowa karte. , Mms 27/06/03 22:55
    Tylko napisz.

    Pozdrawiam

  6. przy przyjmowaniu oni powinni sprawdzić , Carmamir 28/06/03 17:34
    bo potem to Ty możesz powiedzieć że to oni spowodowali uszkodzenie...

    No to się wkopałem...

  7. Mała dygresja historyczna... , solo 30/06/03 21:08
    Kolega pracujący w serwisie zabił pare lat temu szokerem elektrycznym swoją kartę 3Dfx V3000 odesłał do dystrybutora brak śladów uszkodzeń totalny zgon układów karty grzecznie czekał na odpowiedź dystrybutora i korektę faktury .Jakie było zaskoczenie po 2 miechach przychodzi paczka od dystrybutora a w niej ta sama karta ten sam egzemplarz przelutowane wszystkie kostki nawet pamieci ale mielismy miny ,,,

    kto pod kim dołki kopie ten ...
    ma łopatkę

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL