Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 03:37
 » piszczyk 03:18
 » cVas 02:53
 » mo2 02:43
 » rzymo 02:25
 » mirek190 02:21
 » Visar 02:04
 » MARC 01:52
 » BoloX 01:09
 » Martens 00:54
 » Pinokio.p 00:49
 » doxent 00:17
 » Chrisu 00:06
 » XepeR 00:04
 » john565 23:56
 » rooter666 23:55
 » Pio321 23:53
 » muerte 23:44
 » yanix 23:32

 Dzisiaj przeczytano
 41122 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Autentyczna reklama AVIOMARINU...Co sadzicie..hm:) , Iza WGK 17/06/03 22:58
http://fun.from.hell.pl/2003-06-13/paw.jpg

Widzialam juz kilka takich w Wawce i w sumie w radio tez ciagle reklamuja. A cos mi sie wydaje ze slowo "PAW" jest raczej wulgarnym okresleniem...Moze ja jakas jestem zacofana, ale wydaje mi sie, ze tego lekarstwa na brzuszek uzywaja male dzieci przede wszystkim oraz starsze osoby:]]

Swietnie sobie chyba dobrali grupe docelowa...;)
Ciekawe czay robili wczesnioej badania marketingowe:>
Co wy na to?:)

How fortunate the man with none ...

  1. powiem tak , mel2 17/06/03 22:59
    reklama jak reklama - na szczescie troche odwazniejsza od calej w wiekszosci reszty.za to podpis masz oryginalny

    Don't lose your head,
    There can be only one.

    1. eh, dluga historia:D , Iza WGK 17/06/03 23:01
      z podpisem, ale co do reklamy jeszcze wroce, to jak pierwszy raz ja zobaczylam myslalam ze sie skicham:] Myslalam ze cos zle przeczytalam i moja chora wyobraznia sobie tak dopisala;))

      How fortunate the man with none ...

      1. trza sie bylo w chusteczki , mel2 17/06/03 23:03
        zaopatrzyc ;)

        Don't lose your head,
        There can be only one.

  2. no to mało wiesz ;) , Chrisu 17/06/03 23:03
    używaja go osoby mające chorobę lokomocyjną, a to może spotkać nawet Ciebie ;)...

    Poza tym tam jest mowa o ptaku ;)...

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  3. Historia z podpisem jest długa, chora i kręta... , spieq-Redakcja 17/06/03 23:04
    Ale nie o tym chciałem.

    Nie wiem, może się starzeję, może moja percepcja się zwęża, ale nie rozumiem do kogo ma to trafić, mnie to w każdym razie nie tyle odrzuca, co obraża.

    To ja, ten słynny emotidestruktor.

    [podążaj za Żółtą Taksówką...]

  4. Podzielam opinię , ZGreG 17/06/03 23:07
    i wcale nie przez wzgląd na płeć Izo! (((-; Już jakiś cza temu rozmawiałem z kilkoma osobami (wszyscy w moim wieku - 26, 25 lat) i wszcyscy zgodnie stwierdziliśmy że nawet jeśli potocznie mówimy o pawiu to jednak taki kolowializm nie powinien trafiać do reklamy. Z resztą to co pokazałaś nie jest jedyne - np. we Wprost też jest coś z tej serii z pawiem - trochę żenujące jak dla mnie. To jest wg. mnie właśnie upadek języka i wtórny analfabetyzm (a do tego wyjątkowo mały zasób i płytkie skojarzenia twórcy tego hasla - przynajniej w tym wypadku). PZDR!

    podpis?
    jaki podpis!

    1. Sorki za , ZGreG 17/06/03 23:09
      literówkę (kolokwializm) - pośpiech jest wskazany... nie przy damach... (-:

      podpis?
      jaki podpis!

    2. A co z kolokwializmami w innych reklamach ??? , Doczu 18/06/03 09:45
      Np. jakiejs pepsi, Fanty i innych, które mają trafić głównie do młodzieży, gdzie zwroty typu cool, git, fajowe są na porzadku dziennym ?
      Niestety takie czasy - my się starzejemy, a coraz więcej kupuja młodzi, stąd reklamy sa głównie dla nich.
      Mnie osobiście ta reklama ani ziębi, ani grzeje. Jest niezła, ale widziałem lepsze.
      Dla mnie najlepsza obecnie jest reklama HOOP (ze skoczkiem z dachu) i Mentos (z kosiarkami i owcami).
      Lubie reklamy z jajem, a na słynnej już "Nocy reklamożerców" to nie takie reklamy widziałem.
      Pozdrawiam i więcej luzu ludkowie. Yo ! :-)

      1. mnie wyniszcza ta z bagażnikiem :) , XTC 18/06/03 09:49
        ... niezła jest /z tym skoczkiem to gostek fajną minę robi odwracając się :)/

        Linux

        1. Dokładnie ta mina jest rox :-)))) , Doczu 18/06/03 13:53
          ZGreG - pamiętam tę reklamę - boska była :-))))
          Pozdrawiam.

      2. Masz rację , ZGreG 18/06/03 11:09
        Ta eklama to tylko przykład. A co do mocnych reklam to trafiłeś też w mój gust - I mentos z owcami i Hoop ze skoczkiem i bagażnikiem. Ale z polskiej produkcji to mnie najbardziej leżały reklamy Frugo - cała seria jak zaczynali ( te z rymowankami były najlepsze) i potem z "siakieś nowe" i teraz z ludźmi do góry nogami - to jest dobry pomysł a nie iść na łatwiznę i od razu walnąć pawia........ ((-: A na nocy też byłem - to potem nie mogłem brechtać przez kilknaście dni..... Najlepsze są reklamy prezerwatyw - pamiętam jedną jak pokazywali piękne scneki rodzinne: państwo Hitler - rodzice A.Hitlera, państwo Stalin rodzice.... (i tak kilku tyranów i dyktatorów) a potem czarne tło i tekst - gdyby tylko używali prezerwaty takich to a takich.... ale był ubaw... mogliby to zrobić w Monthy Pythonie.....

        podpis?
        jaki podpis!

  5. takie same odczucia mialem , Wedrowiec 17/06/03 23:58
    ale widocznie poziom reklamy dostosowany do poziomu spoleczenstwa........

    "Widziałem podręczniki
    Gdzie jest czarno na białym
    Że jesteście po**bani"

    1. wazny jest skutek takiej reklamy , mel2 17/06/03 23:59
      a wiekszosc spoleczenstwa niestety jest taka jaka jest

      Don't lose your head,
      There can be only one.

      1. powiem wiecej , bwana 18/06/03 06:59
        cale spoleczenstwo jest takie, jakie jest. w ogole wszystko jest takie, jakie jest.

        ;-D

        "you don't need your smile when I cut
        your throat"

        1. chyba ze nie jest , Wedrowiec 18/06/03 21:52
          a wtedy jest problem

          "Widziałem podręczniki
          Gdzie jest czarno na białym
          Że jesteście po**bani"

  6. wg mnie wulgarna , bartek_mi 17/06/03 23:58
    j.w.

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

  7. Reklama mi sie podoba, , Mms 18/06/03 00:34
    ale slowo 'Paw", to troche za mocne okreslenie.

    Pozdrawiam

    1. tak .... straszne , NimnuL-Redakcja 18/06/03 07:50
      mama mi zakrywa uszy ... dziwne, ze ja to przeczytalem, chyba pojde do spowiedzi ;))) LOL ;)

      no a Aviomarin mnie wybitnie usypia i nic więcej ;)

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

      1. LOL. , Mms 18/06/03 12:49
        j.w.

        Pozdrawiam

  8. wolelibyście... , ALBERT 18/06/03 00:52
    na przykład :
    - rzygi
    - rzygowiny
    - wymioty
    ...?
    OK, "nudności i mdłości" są grzeczniejsze ale jakże sztywniackie... ;P
    Mi się podoba.
    9 punktów za odwagę.

    ALBERT

    ALBERT

    1. dokladnie .. , NimnuL-Redakcja 18/06/03 07:51
      pozatym nie ma ptaka "rzygi" :))

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

      1. błehehehehehe.... :) , ALBERT 18/06/03 20:38
        wymiotasz.... ftu - wymiatasz !
        :)

        ALBERT

  9. A mnie się podoba. , PKort 18/06/03 08:00
    Hasło krótkie, zwięzłe, humorzaste. Jak pierwszy raz zobaczyłem to mnie mocno rozśmieszyło.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

  10. reklama radiowa wybitnie... , XTC 18/06/03 08:02
    skierowana do młodzieży to i bilboard też...
    no nie wiem czy to najszczęśliwsze - ja będąc malcem dużo jeździłem z mamą pks'em i czasem brałem żeby mi się w głowie nie kręciło...

    Linux

  11. niezła jest też reklama frugo , Sznaps 18/06/03 08:19
    Puszczają to w radiu prawie zawsze jak jadę samochodzikiem to słyszę. Śpiewa taki jeden " Zbieraj nakrętki, nakrętki frugo, zbieraj nakrętki frugo AAA :-))) ". Nie wiem czemu ale reklama zarąbiscie wpada w ucho ale śmiech mnie bierze jak się zastanowię co było jak firma która stworzyła tą reklamę przedstawiła ją jakiemuś gościowi z frugo. No ja bym chyba najpierw pomyślał ze to jakiś żart.

    Every one of us has heard the
    call !!! !!! !!!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL