Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Artaa 20:34
 » resmedia 20:30
 » maddog 20:30
 » Ramen 20:26
 » Master/Pe 20:25
 » Promilus 20:24
 » Dexter 20:21
 » Shark20 20:19
 » Wedelek 20:19
 » Sherif 20:16
 » m&m 20:16
 » Raist 20:11
 » Matti 20:11
 » KHot 20:03
 » fiskomp 19:59
 » Conan Bar 19:58
 » adolphik 19:56
 » Paweł27 19:56
 » metacom 19:54
 » krismel 19:53

 Dzisiaj przeczytano
 41143 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[prośba o wytłumaczenie] Engine Half-Life 1 , Soulburner 30/04/03 21:44
Hej, wytłumaczcie pewnemu jegomościowi, że Half-Life 1 powstał na silniku Quake 1, a nie Quake2!

You must gather your party before
venturing forth.

  1. gosciu , Xavier 30/04/03 21:58
    sluchaj Soulburnera bo zagramy z Toba w Counter-Strike'a :D

    "Half-Life used an enhanced version of the 3D engine used to make Quake"

    "ja nie jestem agresywny - agresywność:
    jeden"

  2. oj chyba się mylisz koleś , Kalkin 30/04/03 21:58
    j.w.
    moim zdaniem na quake'u 2

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. oczywiscie ze na... , Ament 30/04/03 22:00
      Q2:]

      I
      -AMENT-
      I

    2. ok juz siedze cicho , Xavier 30/04/03 22:01
      teraz znalazlem cos takiego
      "Half-Life is a modified Quake 2 engine, with only 30% of the original Quake 2 engine still there... " :P

      "ja nie jestem agresywny - agresywność:
      jeden"

    3. aha , Świstak 30/04/03 22:04
      wszędzie piszą: Half-Life is a VERY modified Quake 2, Valve had to license the code from ID Software.

  3. q2... , _sokol 30/04/03 22:02
    123

  4. tez mi sie wydaje ze na q2 , robert71 30/04/03 22:04
    dawno w to gralem ,ale bardziej przypominalo q2 niz q1.

    *** ********** *** ** ******* *******.

  5. half life był pierwotnie zrobiony na enginie , Sznaps 30/04/03 22:06
    quake 1 ale jak zwykle prace przeciągnęły się na tyle że wypuszczanie produktu na tym enginie musiało zostać skalkulowane za zbyt ryzykowne albo nieopłacalne i podrasowali silniczek albo zamienili na ten od kwaka2 tylko zmodyfikowany. Pierwotnie jednak half powstawał na enginie od kwaka1.Pozdrówka.

    Every one of us has heard the
    call !!! !!! !!!

    1. teraz już pewnie nie bardzo , Sznaps 30/04/03 22:08
      ale były screeny z zapowiedzi starej wersji half life to tamten przypominał bardziej kwaka niż kwaka2. Dobrze że zmienili chociaż grywalność pewnie i tak ta sama by była.

      Every one of us has heard the
      call !!! !!! !!!

  6. Skoro jest to Q2 , Soulburner 30/04/03 22:25
    to dlaczego w kodzie źródłowym widać pozostałości Q1, a nie widać pozostałości Q2? No i dlaczego narzędzia kompilujące mapy są zmodyfikowane w niewielkim tylko stopniu w porównaniu z oryginalnymi od Q1 ("minor changes from the quake original")?

    You must gather your party before
    venturing forth.

    1. wiesz w sumie , Sznaps 30/04/03 22:33
      engine qwaka 2 też powstawał na bazie jedynki w dużym stopniu prawdopodobnie więc niektóre elementy mgły pozostać niezmieinone.

      Every one of us has heard the
      call !!! !!! !!!

  7. zaczynali , Czarek 30/04/03 22:47
    na Q1, potem przeszli na Q2 (jak juz byl dostepny), ale pozostalosci po Q1 sie zachowaly np czesc polecen konsoli etc

  8. ._. , GregorP-Redakcja 30/04/03 23:49
    Jegomościu..
    ..HL powstał na enginie Q1.. ..ale działa na enginie Q2, i to
    mocno przerobionym..

    ..wsio.

    ..No tears to cry, no feelings left,
    this species has amused itself to
    death....

  9. My, oh my... , Kacperczak 1/05/03 00:57
    HL powstał na engine Q1, nie Q2
    twórcy HL mieli możliwość skorzystania z kodu Q2, ale NIE skorzystali - to co zdążyli zrobić z kodem Q1 w zupełności im wystarczało (w wielu fragmentach był wręcz bardziej zaawansowany niż kod Q2) i ostatecznie w kodzie H-L znalazło się dosłownie kilka linijek kodu Q2 (i to tego odpowiadającego za sieć, nie za grafikę)

    Po prostu projektując grę szli tą samą drogą co ludzie z ID - zaimplementowali obsługę kolorowych świateł, 16-bitowe tekstury, systemy cząseczkowe, animację szkieletową itp - trochę wyszedłem z tej tematyki i nie pamiętam już dokładnie co oni tam wrzucili, ale robili to wszystko opierając się wyłącznie o kod Q1 i własne umiejętności

    To pewna inforrmacja, pytałem o to kiedyś Kena Birdwella, programisty z Valve. Maila już nie mam, ale jak ktoś nie wierzy, a strasznie ciekaw, to odsyłam do archiwów forum gry-online - umieściłem go tam z półtora roku temu z okazji podobnej dyskusji. I nie dam głowy czy przypadkiem i tu na boardzie go kiedyś nie wklejałem - ta kłótnia jest stara jak engine Half-Lajfa :D

    1. madrego... , bolo 1/05/03 04:02
      ...to milo posluchac...
      - prosze czesciej kolego :))

      "ty zaś uczyń tak, abym słów na
      wiatr nie rzucał..."

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL