TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Programowanie liniowe-model , Koy 23/04/03 16:53 potrzebna pomoc!!!!Koy - to proste , bwana 23/04/03 17:12
kazde polecenie w jezyku programowania jest w linii o okreslonym numerze. wszystkie instrukcje skokow (GOTO, GOSUB, JUMP itp - zaleznie od jezyka) przyjmuja argument w postaci numeru linii, a nie nazwy etykiety np.:
000010 ZMIENNA PODSTAW 0
000020 ZMIENNA PODSTAW ZMIENNA + 1
000030 WYSWIETL ZMIENNA
000040 JESLI ZMIENNA MNIEJSZA 9 IDZ DO LINII 000020
o to chodzilo?"you don't need your smile when I cut
your throat" - hyba nieeee , john565 23/04/03 17:49
to hodzi o przeciwienstwo programu napisanego z uzyciem pentli ,
hybaf*ck
- szczegóły plis , Cezi 23/04/03 19:18
Programowanie liniowe to najprostrza sprawa. Chodzi o to, że nakazujemy kompowi wykonywać kolejne instrukcje kolejno, z pętlami i bajerami. Jest to podstawa dla wszelkich innych techik: programowania obiektowego, równoległego itp. W obiektowym np. posługujemy się pewnymi własnymi strukturami danych i funkcjami, które je obsługują. Całość jest pewnym obiektem i z takich klocków próbuje się coś zbudować. W liniowym korzysta się tylko z systemowo dostępnych typów danych i różnych funkcji systemowych. O co biega z modelem, to bliżej nie wiem."Silence is sexy" Blixa Bargeld |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|