TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Co z gwarancja jak sklep upada ?? , Baaq 5/04/03 10:29 Wyobrazmy sobie : kupuje jakis kawalek komputera w jakims sklepie. Dostaje gwarancje od sklepu a nie od producenta. Sklep pada... Co z gwarancja ?? Gdzie trzebaby sie zglosic ?? (Chodzi konkretnie o Gigabyte...)- Nie jestem pewien, , Mms 5/04/03 10:55
ale chyba trzeba uderzyc do producenta.Pozdrawiam - hmm , majek 5/04/03 10:58
wiekszosc plyt pochodzi z tajwanu.. jakbys chcial wyslac tam plyte to by to wynioslo o wiele wiecej niz plyta...chyba zeby dostac jakis numer zgloszenia od producenta i dostac adres nadrzednego serwisu np na Polske ?
... ale jak to?!
- Wlasnie chodzi mi o przedstawiciela w Polsce. , Mms 5/04/03 12:23
Sorki, ze nie dopisalem tego.Pozdrawiam
- Ja tak , majek 5/04/03 10:56
mialem z płytą MSI - sklep upadł a na plycie nie ma zadnych stickerow, wiec na tyle ile moglem znlazlem goscia - ale sprawe przekazalem do Biura Ochrony Praw Konsumenta - czyli zlozylem podanie - opisalem tam wsio i teraz czekam (14 dni juz minelo) - chyba mają 30 na odpowiedź Ale czy to cos da? zoabczymy
... ale jak to?!
- jestem bardzo ciekaw jak to sie skonczy , DomeLL 5/04/03 11:14
napisz jak cos sie wyjasni.Nigdy jeszcze mnie nie spotkalo cos takiego ale dobrze bedzie wiedziec na przyszlosc jakie sa mozliwosci rozwiazania sprawy.
- za swoje zobowiązania , obes 5/04/03 23:55
w obec klienta odpowiada właściciel byłego sklepu |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|