TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
ECS, support i spuszczanie na bambus , bwana 12/12/02 21:23 Oto moja korespondencja z supportem ECS-a. Naprawde, szkoda slow.
(czytac od dolu)
--------------<>--------------
Hello,
I consider your response as a way to avoid responibility for non-perfect product. There is no ECS Support Center in Poland, so from each of proposed by you I expect to receive similar reply you send. Maybe it is high time for me to say goodbye to Elitegroup?
Regards,
XXXXXX
> Dear Valued ECSUSA Customer:
>
>The office to which you have addressed your email is located within the continental USA. We feel that you would be served more effectively by one of our Regional Office located closer to your home. In order to service you more efficiently, please contact one of our regional offices in the following list.
>
>Regards,
>
>ECSUSA Technical Support
>
>Elitegroup Computer Systems Service Co., Ltd. -- Headquarters
>http://www.ecs.com.tw/
>5F, No. 22, Alley 38, Lane 91, Sec. 1, Nei Hu Rd., Taipei, Taiwan 144, R.O.C.
>Tel: +886-2-2797-5266
>Fax: +886-2-2797-1388
>Marketing E-mail:
>Sales E-mail:
>Technical Support:
>
>Elitegroup Computer Systems Inc. -- U.S.A
>http://www.ecsusa.com/
>45401 Research Ave, Fremont, CA 94539, U.S.A.
>Tel: +1-510-2267333
>Fax: +1-510-2267350
>Sales E-mail:
>Technical Support:
>
>Elitegroup Computer Systems Ltd. - Canada
>44 East Beaver Creek Rd., Unit 14, Richmond Hill, Ontario L4B 1G8, Canada
>Tel: +1-905-7711602
>Fax: +1-905-7711605
>Sales E-mail:
>
>Elitegroup Computer Systems GmbH - Germany
>http://www.elitegroup.de/
>Strassburger Allee 18, 41812 Erkelenz, Germany
>Tel : +49-2431-941-0
>Fax : +49-2431-941-200
>Sales E-mail:
>Technical Support:
>
>Elitegroup Computer Systems (U.K.) Ltd. -- U.K.
>http://www.ecs.uk.com/
>Unit 3 Newmarket Court, Kingston, Milton Keynes, MK10 0AG, U.K.
>Tel: +44-1908-481830
>Fax: +44-1908-481831
>Sales E-mail:
>Technical Support:
>
>Elitegroup Computer Systems (Japan) Co., Ltd. - Japan
>http://www.ecsjpn.co.jp/
>2F SAKURA Bldg, 4-6-1, Oi Shinagawa-Ku, Tokyo 140-0014, Japan
>Tel: +81-3-5743-0421
>Fax: +81-3-5743-0417
>Sales E-mail:
>Technical Support:
>
>Elitegroup Computer Systems (China) - China
>Room 1102, Fanya Building, No.128, Zhichun Road, Haidian, Beijing, China.
>Tel: +86-10-6262-8910~14
>Fax: +86-10-6262-8915
>Sales E-mail:
>Technical Support:
>
>-----Original Message-----
>From: [ title="mailto target="_blank">mailto
>Sent: Saturday, December 07, 2002 10:16 AM
>To: Support
>Subject: AGP 4x unaivailable
>
>Product name: K7VZA
>Model version: KT133A
>Serial Number:
>BIOS Version: 3.6a
>Purchased from on Month / Day / Year
>OS: Windows XP Professional Edition
>
>
>Problems: I can't run AGP4x with Radeon 9000 series card. My XP is provided with latest updates from Windows Update, via4in1 4.43 (most recent) version, BIOS setting is AGP4x, driving value is "Auto". What can I do?
>
--------------<>--------------"you don't need your smile when I cut
your throat" - szkoda czasu.......... , Uriell 12/12/02 21:59
Ale kolesie z nich,w sumie to dobrze im powiedziałeś,jaka firma taka obsługa klienta,nic dodać nic ująć,tylko zrezygnować z usług tych frajerów..........- Tsa, ale i tak jestem "Dear Valued Customer":) , bwana 12/12/02 23:13
Tym niemniej czuje sie jak Deer Customer:) Ale niech gwalt sie gwaltem odciska, ja do nich z sercem a oni chxxxx w to serce!?
Nie sadze, zebym kupil od nich jeszcze cokolwiek, wliczajac w to bilety tramwajowe;)"you don't need your smile when I cut
your throat"
- ja juz , Konix 13/12/02 00:11
sie dosyc ponarzekalem na tym boardzie na ta firme wiec co do tego to "no comment" . Zenada , zenada i jeszcze raz zenada pod szyldem Procompa chrzanili wszystko to chyba sobie wymyslili ze jak zmienia szyld to sie firma zmieni:))) cheble beble stare meble. Ta firma to najwieksza pomylka od czasow powstania filmu :Jurassic Park :))) ---=== JEC MIUT ===---
Tu żondzi xiondz - bardzo ciekawe... , bor@s 13/12/02 00:26
dostałem od nich identyczną odpowiedź gdy miałem problem ze zwisami. Pewnie gówno generowane przez automat na podstawie adresu email. ECS suxxxxx.... - heh - full serwice - ja pisalem do MSI w sprawi mojej plytki i biosu , Thadeus 13/12/02 01:33
i dostalem wyczerpujaca i rzetelna odpowiedz o milej pani z singapuru na moje pytania - obsluga miodzio. Odpowiedz dostalem nastepnego dnia tzn przeczytalem rano :), bo odpowiedz wyslana zostala 2h po nadaniu maila , biorac pod uwage ze kiedy wysylaem go bylo cos kolo polnocy , to ktora to u nich byla??... - Tak samo bylo w przypadku Sapphiretech , bwana 13/12/02 08:29
Korespondencja z gosciem z supportu byla sympatyczna, widac ze facet dokladal staran, by wizerunek firmy byl dobry a klient mial poczucie ze jest klientem a nie petentem. W koncu po, mozna powiedziec, wspolnej, eliminacji potencjalnych przyczyn problemu z moja karta (R9000 i AGP tylko 2x) sam niesmialo zasugerowalem, ze to najwidoczniej jednak wina plyty glownej i zamknalem temat. A jaka plyta glowna to musze pisac?:D"you don't need your smile when I cut
your throat"
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|