TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Zmagania z drugim kanałem w CDI Dialogu , Yorg 31/03/02 00:21 Jak i w temacie:
Mam w Dialogu CDI - skrzynka NT to aethra model NT1 Plus 2B1Q. Do NTka podpięty jest modem zewnętrzny ZyXEL omni.net Plus. W ustawieniach modemu 2 kanał powinien włączać sie po 5 sekundach transmisji na poziomie 10 Kbps - powinien, bo się nie włącza. Stery mam najnowsze, firmware też.
Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek sugestie związane z tematem to będę wdzieczny.
I tak OT: Wesołych ŚwiątGG: 1706185
lub komórka :) - Drugi kanal w CDI , kkrzys 31/03/02 00:36
nie rozumiem skad ten Zyxel skoro CDI podpina sie bezposrednio pod COM1 lub COM2. u mnie nie zawsze sie wlacza drugi kanal. i nie doszedlem do tego od czego to zalezy.- Ale mój NT , Yorg 31/03/02 00:41
nie ma wyjścia RS232!!!! I w tym cały problem - mam 2 wyjścia S, a1/b1 (do niego wpięty kabelek od gniazdka telefonicznego) i a2/b2 (tu podpięty telefon). I dlatego też poterzebuję ZyXEL`a - bo u mnie w NTku nie ma zintegrowanej karty ISDN!GG: 1706185
lub komórka :)
- nigdy , mirkrup 31/03/02 09:40
Tobie ten drugi kanał sie nie włączy, ponieważ max. przepustowość pojedyńczego kanału wynosi 8 Kb/s, wniosek - przestaw w ustawieniach modemu z 10 na 5 Kbps.- A czy przypadkiem , Yorg 31/03/02 10:32
max przepustowość to nie 8 kiloBAJTÓW,a w programie do konfiguracji modemu transfer podawany jest w kiloBITACH tak więc jak ustawię 10 kilobitów to oznacza 1,25 kilobajta?GG: 1706185
lub komórka :) - jak , mirkrup 31/03/02 11:24
już to 1,024 kilobajta :)) - a'propos pytania - byc może, nie pamiętam opcji, z Zyxelem dałem sobie spokój 3 lata temu, robił dziwne psikusy na ISDNie w Netii - po wymianie na Telesa wszystko było o.k.- Może się mylę , Yorg 31/03/02 12:32
ale 10 kilobitów/8=1,25 kilobajta (niezły ze mnie matematyk)
no chyba, że coś pokręciłem ;)
A wracając do ZyXEL`a - ustawiłem nawet 2 Kbps i 2 sekundy czekania - i też nic. Wcześniej u innego providera modemik chodził bez takich szopek - 2 kanały włączały się bez problemu, ale niestety provider padł i musiałem się zdecydować na inne rozwiązanie - i poszło na Dialog.
Tak czy inaczej po Świętach zadzwonię znowu na infolinię Dialogu (dzwoniłem w piątek i miła Pani powiedziała mi, że informatycy będą dopiero poświętach).GG: 1706185
lub komórka :)
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|