TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
3d Audio w MOH... , XTC 11/03/02 07:35 tak myślałem, że skoro podobnie jak F.A.K.K.2 - MoH pracuje na Miles Audio - można by zrobić prawdziwy dźwięk 3d tak jak to w FAKK2 jest (a tam A3D 2.0 jest baaardzo ładne)
http://www.alliedassault.com/...ty/guides/andreas/
...oto link podawany za 3dsoundsurge ...
jeszcze nie testowałem ale dam znać jak obadam...Linux - tak "przy okazji"... , XTC 11/03/02 09:08
bardzo warto zainstalować sobie to demko MilesSoundSystem - można na żywo przekonać się o skuteczności różnych 3dAPI...Linux - tshia... no i wytestowałem... , XTC 11/03/02 09:43
chodzi gites... choć (jak już kiedyś wspominałem) MOH mi nieszczególnie chodzi to jak się zarzuci A3D 2.0 z reverbem i wavetracing'iem to zżeraaaa... uuuch... w mojej styuacji lepiej poprzestać na i tak ślicznym A3D 1.0 ...
no... ale wreszcie no pięknie jest... polecam.
(baj de łej - w konsoli jako driver trzeba dokładnie to podać tą nazwę drivera, którą podali na stronie... )
_________________
żeby nie robić linkologii - przytoczę przedruk...
_________________
Downlaod the Miles Audio Drivers at www.radgametools.com. The Filename for Miles Sound System Demo (2.9 MB) is: http://www.radgametools.com/...SndSys/MSS6Demo.exe
- Install the demo.
- Copy all of the files from the folder "C:\Program Files\Miles6dm\redist\win32" to your "C:\MOHAA\snddrivers" folder overwriting existing ones. After all they are the same versions...
- Activate the Console under Advanced Settings in MOHAA, if you didn't do this already.
- Now the interesting part:
Activate the console by pressing circumflex (left of the "one" key), then enter:
set s_milesdriver #
where # can be one of the following expressions:
Aureal A3D 2.0 (TM)
* Aureal A3D Interactive (TM)
* Creative Labs EAX 2 (TM)
* Creative Labs EAX (TM)
DirectSound3D Hardware Support
RAD Games Tools RSX 3D Audio
Dolby Surround
Auto (aktivates the 2D Positional Audio Driver again)
the Sound Providers I marked with the star are tested and found to be working.Linux - Fajne... , JE Jacaw 12/03/02 09:39
...ale pograc sobie nie moge. :-((
Po wlaczeniu EAX'a lub A3D dostalem ladny dzwiek w 5 glosniczkach (DTT2200), ale z gry zrobily sie pokaz slajdow... no niestety moj c800 i GF2MX to nieco slaby sprzet jak na MOHAA. :-(
A przy okazji, bawilem sie tez tym Demo (to co dzwiek lata wokol glowy), super efekt jak ma sie 5 glosniczkow... chociaz cosik mi szwankuje ustawienie EAX 2.0, dzwiek niby fajnie jest, ale jak zmieniam ustawienia miedzy: none, city, mountain i hall (chyba tak to jakos bylo, a moze arena?), to nic sie nie zmienia w dzwieku. Te ustawienia tylko poprawnie dzialaja z EAX 1.0 - ciekawe czemu ?
No i na Live najlepiej wypada EAX, chociaz A3D 1.0 niewielu mu w tym demie ustepuje.Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach - właśnie... coś ten MOH jest za bardzo niedopieszczony... , XTC 12/03/02 12:07
grafika szczęka aż gryzie... dźwięk też... wydaje mi się, że jest to powodem niejakiego przejechania po engine Q3...
domyślnie engine robiony do niewielkich strzelanek :) ... to nie to co engine Unreal'a do potężnych przestrzeni... tu daje pokaz slajdów... tak samo z dźwiękiem - inne gry używające DOKŁADNIE TEGO SAMEGO ENGINE... vide FAKK2 - chodzą migiem...
chyba oprócz grywalności to wszystko kuleje w MOH'u :) cóż... coś za coś...Linux - Wiesz... jak sie tak zastanowic, to masz racje... , JE Jacaw 12/03/02 13:36
...wprawdzie sama gra mi sie podoba, ale jest strasznie zasobozerna... a jakos grafika mnie tam nie powalila.
Widocznie tworcy wyszli z zalozenia, ze kazdy ma w domu procesor okolo 2GHz do tego GF3 (4) lub Radeona 8500.
A przy okazji, nie wiem jak u Ciebie, ale wczoraj mialem male problemy z wylaczeniem tych efektow, zanim doszedlem do tego, ze trzeba dac opcje ta z "hardware" w nazwie, bo jak dawalem "Auto" to mi albo gra sie zawieszala, albo zawieszal sie caly komputer.Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach
- Kurde to wypas będzie ! , Piter 11/03/02 11:12
Jak przyjde wieczorkiem ze szkółki to przetestuje, może nareszcie ten Live się na coś przyda:)"Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - Ciekawe... , JE Jacaw 11/03/02 13:18
...czy to cosik da na Live, chociaz jesli tak, to pewnie bede mial podobnie jak Ty, czyli sprzet niewyrobi, bo juz ledwo dyszy. :-)
A przy okazji, SB Live 5.1 obsluguje tylko EAX 1.0, a augidy EAX 1.0 i 2.0, czy tez moze Live 5.1 obsluguje tez EAX 2.0 ?Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach - wydaje mi sie ze , Luke Jadi 11/03/02 14:33
juz stary Live obsluguje EAX2.0. Przynajmniej jak zainstalujesz jakies nowsze drivery----------------------------------------
www.lukaszjatczak.pl - ee... nie przesadzajcie... , XTC 11/03/02 15:19
spadek wydajności dla Live powinien być mały - to nie to co software'owy reverb (co prawda optymalizowany dla 3dNOW) na Vortexie 2 i jeszcze do tego softowy wavetracing... (fakt faktem, że dopiero Audigy zrobi podobny show - czyli w sumie żadna rewelacja w stosunko do V2 ;)
...tak LIVE - każdy obsługuje EAX2.0 - Niestety stery do V2 mają tylko EAX1.0 ale nadrabiają geometrycznym reverbem i wavetracing'iem pod A3D 2.0 ... a samo A3D 1.0 bardzo ładnie pozycjonuje - zresztą - ściągnijcie ten engine MilesSound i porównajcie jakość 3d audio tak dla różnych provider'ów jak i dla emulacji - dziwnym trafem jest badziewna nawet w porównaniu do Hardware DirectSound3D...
no i ... co oczywista... użytkownicy V2 nie będą mogli wytestować EAX2.0 zaś Live users - nie będą mogli usłyszeć A3D 2.0 ... a i A3D 1.0 nie będzie niczym odbiegało od DirectSound3D (bo na live i innych kartach niejako A3D 1.0 = DirectSound3D)...
tak czy owak ... Vortki - mimo że cholernie outdated - still alive and kicking :))))Linux
- Czyli powinno być tak ? , Piter 11/03/02 20:16
set s_milesdriver *Creative Labs EAX 2 (TM) ?? bo nie jestem pewny. Wpisałem to ale jakoś nic nie słyszę żeby się zmieniło. Poprawcie mnie bo coś mi się wydaję że sknociłem."Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - Uups nie doczytałem:) , Piter 11/03/02 20:21
"the Sound Providers I marked with the star are tested and found to be working." :))"Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - tak... ale bez "*" , XTC 11/03/02 20:21
gwiazdki - dodatkowo na konsoli pojawi Ci się "wybrany sterownik w użyciu" oraz jego ustawienia (w przypadku A3D też ustawienia headphones/quad speaker etc... wybrane bezpośrednio w sterowniku) - ... a ja dałem może zupełnie niepotrzebnie ręcznie w pliku konfiguracji miksowanie na 44khz (domyślnie HQ to 22) ... i może dlatego taki slowdown - no ale jest gites... dobrze, że jeszcze nie przeszedłem bo cholernie nie lubię przejść najpierw gierę a potem "mieć ją z pełnym wypasem" ...Linux - ALe live to ściema:( , Piter 11/03/02 20:44
Dźwięk rzeczywiście jest super, ale trochę bardziej mi framerate spadł.
Jakość to oczywiście 441khz a live zamiast akcelerować dźwiek to go zwalnia:) to chyba urok tych kart"Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - każda karta "zwalnia"... , XTC 12/03/02 00:04
spróbowałbyś domiksować te bajery z taką jakością czysto programowo to ... mógłbyś o grafice zapomnieć... :)Linux - Audigy również ? , Piter 12/03/02 00:43
W końcu ma 4x szybszy procesor który to "teoretycznie" powinien odciążać procesor główny od obliczeń. Niestety to wszystko tylko teoria, w praktyce jest zapewne zupełnie inaczej:("Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - również... bo jak wyjmiesz dźwiękówkę... , XTC 12/03/02 08:13
:) to zawsze będzie szybciej... :)
przypomina mi się sprawa wygaszania procesora graficznego ANTIC aby przyspieszyć operacje na Atari8bit :) - nic tylko wyłączyć grafikę, muzykę i obsługę we/wy - i już... wszystkie gry śmigają ;)Linux
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|