Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ham_solo 13:45
 » biEski 13:43
 » Dhoine 13:41
 » DYD 13:41
 » PaKu 13:38
 » ulan 13:37
 » Liu CAs 13:36
 » JE Jacaw 13:34
 » pawcio 13:29
 » tuptun 13:29
 » Magnus 13:28
 » Kenny 13:26
 » kemilk 13:26
 » Qjanusz 13:19
 » rkowalcz 13:03
 » R_I_P_ 12:44
 » rho 12:42
 » El Vis 12:40
 » dulik 12:39
 » rooter666 12:33

 Dzisiaj przeczytano
 41113 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

bylo, nie bylo ale i tak bedzie ;) , m&m 25/02/02 12:47
<FW z pl.misc.telefonia.gsm> przyslal Gruby

rozmowy z BOK:

1. "ja dostalem tego sms'a, ale jak poszedlem na poczte, to pani w okienku
powiedziala, ze nie ma dla mnie zadnych wiadomosci".

2. "ile place za polaczenie z bezplatnym numerem?"

3. "jaki jest nie-warszawski numer do salonu na Zlotej?"

4. "ja dostalem ten telefon i on jest nierdzewny, ale teraz zaczal mi sie
rozchodzic"

5. "prosze pana, jak do mnie ktos dzwoni to mi krzyzyk znad telewizora
spada"

6. "ja wyslalem sms'em prosbe o wyjasnienie pytania i nikt mi jeszcze nie
odpowiedzial" - dotyczylo quizu omnibus

7. "ja chcialem zrezygnowac z tej opcji wysylania do mnie ponaglen do
zaplaty"

8. "czy jak mi sie skonczy waznosc karty tak-tak, to czy ona jeszcze bedzie
wazna?"

9. "numer telefonu? juz nie pamietam, mam go od 3 dni"

10. po prosbie o wyslanie wiadomosci testowej do konsultanta "czy ta
wiadomosc ma miec ta sama tresc, jak do zony?"

11. "to minuta ma 60 sekund?"

12. "to umowe trzeba podpisac na dwa lata? ja wolalbym na rok. a gwarancja
jest tylko na rok? ja wolalbym na dwa lata..."

13. przy ustawianiu sms'ów "to maximum czasu to wiecej niz 24 godziny?"

14. "aparat zostal zablokowany za brak platnosci? przeciez sa wakacje!"
konsultant: "zgadza sie, jednak naleznosci nalezy regulowac mimo tego"
klient: "dobra, to kiedy mi odblokujecie aparat?" konsultant: "w ciagu 48
godzin od chwili otrzymania potwierdzenia zaplaty, prosze pana" klient: "48?
dlaczego tak dlugo?" konsultant: "bo sa wakacje"

15. "czy w panstwa systemie komputerowym odnotowujecie tylko polaczenia JUZ
wykonane?"

16. "mam zadzwonic na numer który sie wyswietla by sprawdzic kto dzwoni?
faktycznie, nie wpadlam na to!"

17. "ja czekam na jakas wiadomosc tekstowa, ale jeszcze zadna do mnie nie
doszla"

18. "czym róznia sie telefony komórkowe?"

19. tresc sms'a testowego przeslanego przez abonenta do konsultanta "nadal
nie moge wysylac sms'ów"

20. "Heniu, pan pyta jaki masz numer telefonu. No pomysl chwile... 600...
ech, zapomnial..."

21. "Ja mam u was zaleglosci w placeniu i z tego powodu wylaczyliscie mi
telefon. wiec ja sie pana pytam: jak ja mam teraz funkcjonowac?"

22. "ja chcialem otrzymac rach. szczeg. z jednego dnia. nie interesuje mnie
wydruk miesieczny, poniewaz chcialem go okazac w sadzie, a tam sa jeszcze
inne numery z innych dni."

23. konsultant: "poprosze Pana nazwisko", klient: "moje, czy zony?", kons.:
"czy maja panstwo rózne nazwiska?", klient: "nie"

24. klient: "jaka taryfa jest w Panstwa firmie najlepsza?", konsultant: "to
zalezy od Pana rachunków. w jakiej wysokosci oplaca Pan f-ry?", klient:
"takie standartowe"

25. "ja kupilem dzis karte tak-tak i nie zdazylem jej jeszcze zaktywowac,
ale chyba ja zablokowalem". fakt. aparat prosil juz o PUK

26. klient: "ile ja place za minute?" konsultant: "a w jakiej taryfie pan
sie znajduje?" klient: "w radio-taxi, a co to pana obchodzi?"

27. "To w tamtej sieci SMS'y sa bezplatne? to plus 15% to nie bedzie tak
drogo?" o kosztach na roamingu

28. konsultant: "prosze pana, celem wymiany aparatu zapraszam pana do
naszego punktu dealer'skiego w opocznie" klient: "i co, mam tam sluchac tego
glupiego fiuta?"

29. klient: "ja mam taki malutki problem" konsultant: "tak, slucham" klient:
"zdeptalem swój telefon"

30. poczatek rozmowy, klient: "kochany, co Ci mam podac, dobry czlowieku?"

31. konsultant: "powinien pan wybierac numery bez zera, prosze pana" klient:
"dokladnie tak robie" konsultant: "prosze podac mi wiec numer jaki pan
wybiera" klient: "072..."

32. konsultant: "w pana sytuacji jezeli aparat bedzie drozszy niz 1500 pln
brutto, otrzyma go pan z 75% znizka" klient: "to znaczy za ile?"

33. konsultant: "prosze wyjac z aparatu karte SIM" klientka: "nie moge tego
zrobic - rece mi sie trzesa"

34. po poinformowaniu o procedurze "po kradziezy" klient: "aha, to prosze
jeszcze poczekac, bo zaczalem go szukac, a w windzie jestem"

35. klient: "jaka jest róznica miedzy doplata 7 pln a 15 pln" konsultant: "8
pln, prosze pana"

36. konsultant: "w soboty i niedziele pana koszt polaczen to 60 groszy za
minute" klient: "aha, to moze mi pan to wyjasnic?"

37. "czy komórka moze sama puszczac sms'y?"

38. "ja kupilem ten telefon i co ja mam teraz zrobic?"

39. "prosze pana, ja sie zalozylem z kolega i wlozylem swojego Simensa M35
do szklanki z woda, i teraz nie chca mi go naprawic w ramach gwarancji"

40. "ja mówilem do tego automatu /teleery/, ze chce miec taryfe moja10, a
ona wlaczyla mi taryfe moja"

41. konsultant: "zeby zmniejszyc koszty na tym koncie moge jedynie
zasugerowac zmniejszenie ilosci wykonywanych polaczen" klient: "aha, a na
czym to polega?"

42. "gdzie ja moge zadzwonic, zeby kogos opieprzyc?"

43. "prosze mi natychmiast podac lokalizacje mojego drugiego apararu, wiem,
ze jest to mozliwe, bo widzialem cos takiego na filmie SF"

44. "prosze pana, ja slucham jak ktos mi sie nagral na poczcie glosowej i
staram sie odpowiedziec tej osobie, i krzycze "halo, halo!", ale ona mnie
nie slyszy"

45. "prosze mi powiedziec, jakie promocje bedziecie mieli we wrzesniu
przyszlego roku"

46. "dlaczego Alcatel ma antenke z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia w
ogóle nie ma?"

47. kons.: "prosze pani, w dniu dzisiejszym pani konto bylo mniejsze niz 10
pln" klient: "nie" kons.: "prosze pani, pani konto wynosilo dzis 2,46 pln,
czyli mniej niz 10 pln" klient: "nie"

48. "ja dostalem taki komunikat, ze w celu tam-tego to cos-tam. co mam teraz
zrobic?"

49. "prosze pana, mam taki problem, ja nie wiem czy mam przyjemnosc z tym
samym panem...?"

50. "prosze pana, mi chodzi o ten aparat motorola za 49 zlotych netto, czy
"to jest cena brutto?"

  1. radio-taxi... , bolo 25/02/02 13:29
    ...kopie dupsko :))))))))))))))))))))))))

    "ty zaś uczyń tak, abym słów na
    wiatr nie rzucał..."

  2. Proszę Pana nazwisko, , Tony Soprano 25/02/02 14:10
    moje?? .... :)))) Dobre, nie powiem :)

  3. :)))... , Ar3cK 25/02/02 14:38
    ..."to minuta ma 60 sekund?" :)))...

    It's the Bright One, it's the Right
    One, that's Ar3cK...
    http://thesurrealist.co.uk/slogan

  4. 28,42 :) , Norton 25/02/02 16:17
    123

    Zmień swój podpis na Boardzie
    maks 100 znaków, 3 linie,
    zabroniony spam oraz reklama

  5. :)))))))))))) , Nero 25/02/02 16:51
    j.w

    GG:344842

  6. tragiczne... , BSCooL 25/02/02 21:44
    ... my zyjemy w tym kraju

  7. :)) , Bergerac 26/02/02 12:15
    j.w.

    Barbossa: You're supposed to be dead!
    Jack Sparrow: Am I not?

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL