Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » NimnuL 06:15
 » NWN 05:07
 » Shark20 02:49
 » MARC 02:08

 Dzisiaj przeczytano
 41129 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Jak w Excelu zrobić by dane wybierać z listy... , cobrajas 6/11/01 14:37
rozwijanej... a wydawalo mi sie ze znam Excela

  1. można by prosić o szczegóły ? , fiskomp 6/11/01 15:28
    j.w.

    pozdrawiam,

  2. tak mi sie zdaje , deadly 6/11/01 16:14
    ale bez makra sie nie obejdzie.
    pozdro

    lubię robić nic

    1. Moze sie obejdzie... , JE Jacaw 6/11/01 16:20
      ...ale zalezy o jaka liste chodzi.

      Socjalizm to ustrój, który
      bohatersko walczy z problemami
      nieznanymi w innych ustrojach

      1. o liste rozwijaną , cobrajas 7/11/01 07:07
        Np. w komórce ma wyświetlać się trójkącik - jak go klikniemy to rozwija się lista i mamy do wyboru kilka pozycji. Wybieramy jedną z nich i pojawia się w komórce - help..

        1. to takie coś wysłałem , deadly 7/11/01 08:06
          ale tak mi przyszło do głowy, że jak masz duzo wybierania to zrób lepiej całe USERFORM i wystarczy potem zrobić przycisk "ok" albo "akceptuj" i wszystko powedruje do odpowiednich komurek. Tylko to sie opłaca jak masz czesto i duzo wpisywać.
          pozdro

          lubię robić nic

        2. No wiec robisz tak... , JE Jacaw 7/11/01 14:02
          Wpisujesz gdzies liste np. w komorkach A1 do A4, pozniej zaznaczasz komorki w ktorych ta lista ma sie rozwijac np. B1 do B3. Wchodzisz do menu Dane wybierasz opcje Sprawdzanie poprawnosci... i nastepnie ukaze Ci sie takie okienko. W kryteria poprawnosci wybierasz w Dozwolone opcje Lista, a nastepnie uaktywnia Ci sie pole Zrodlo tam wpisujesz umiejscownienie listy w naszym przykladnie bedzie to =$A$1:$A$4 i dajesz OK.
          Teraz zeby wszystko ladnie wygladalo zaznaczasz cala kolumne gdzie jest lista w naszym przykladzie A i dajesz opcje Ukryj i gotowe.

          Napisz, czy o to Ci chodzilo.

          P.S.
          A mowilem, ze sie bez Makr obejdzie. :-)))

          Socjalizm to ustrój, który
          bohatersko walczy z problemami
          nieznanymi w innych ustrojach

  3. Najprostszą taką listę można zrobić... , Dexter 7/11/01 07:06
    ... wybierając komórkę (nagłówek) i z Menu Dane polecenie Filtr-->Autofiltr.
    Czasami tego uzywam.

    Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
    Odpowiedzi oleję.
    THX!

    1. Ok ale , cobrajas 7/11/01 07:10
      to nie ma być autofiltr ... bo on ma ograniczenia - chyba...
      chodzi np o kilka komorek - jedna pod drugą z nich można byłoby wybierać np.:
      z pierwszej : dzień tyg.
      z drugiej: miesiąc ... itd
      co wy na to...

      1. nie ma co tu tłumaczyć , deadly 7/11/01 07:59
        wysłałem Ci plik jak to mozna zrobić, nie wiem o co chodzi i jak ma to wygladac wiec to co masz na skrzynce to jest przykład pola kombinowanego.
        pozdro

        lubię robić nic

  4. To sie chyab nie obejdzie bez VB , MayheM 7/11/01 13:03
    To robi sie w Visual Basic, poczytaj helpa - bo prosciej sie nie da wytlumaczyc, jesli znasz sie na jakims prostym jezyku programowania - noproblemo.
    Pozdro.

  5. jezeli nie znasz VB to zrob tak: , McRabbit 7/11/01 14:32
    1. włacz pasek "przybornik formanów"
    2. wybierz przycisk: "pole kombi"
    3. narysuj okienko jakie sobie chcesz
    4. kliknij prawa mysza i odpal "wlasciwosci"5
    5. w polu "properties" wlacz "combo box"
    6. w polu "listFillRange" wpisz zakres komorek do wyboru np: c17:c34
    7. congratulation

    rabbit@dobrze.robi.to :-))

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL