Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » bmiluch 01:13
 » Holyboy 01:09
 » Lukas12p 01:00
 » luckyluc 00:51
 » mo2 00:40
 » elliot_pl 00:39
 » Chrisu 00:35
 » NWN 00:30
 » fenir 00:29
 » g5mark 00:20
 » DJopek 00:14
 » CiAsTeK 00:05
 » Zibi 00:04
 » Shark20 23:57
 » Qjanusz 23:56
 » piszczyk 23:50
 » ReeX 23:35
 » Flo 23:34
 » Kool@ 23:24
 » dugi 23:20

 Dzisiaj przeczytano
 41108 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

nierzetelny serwis LG - pomóżcie!!! , Wozik 11/10/01 15:44
Witam!

Piszę ponownie, ponieważ nikt mi nie odpowiedział.

Sprawa wygląda pokrótce tak: ja twierdzę, że sprzęt jest wadliwy, nie
daje się na nim pracować, firma w postaci dwóch autoryzowanych
serwisów twierdzi, że wada mieści się w normie. Nikt mnie o tym nie
informował w momencie kupna, norm w instrukcji nie ma.

A ja nie chcę monitora, który krzywo wyświetla obraz, a swoje
kosztuje.

Co robić? Do kogo się z tym zwrócić?


--

tHe sTaGe diVInG cLUb
UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766
tel.: 606 96 68 18

http://wozik.com
Black Label Society SDMF
Powered by Core 2 Duo

  1. ja nie mam pojecia , DomeLL 11/10/01 16:42
    ale kurcze odpiszcie cos czlowiekowi!!! a nie czytacie tylko!!!

  2. Jakie model monitora posiadasz???? , Piapia 11/10/01 16:44
    Co za znieksztalcenia???

    "Człowiek się starzeje bo się
    nie bawi" B&W
    gg40609

    1. 795 FT + , Wozik 11/10/01 20:18
      wklęsła górna krawędź, lewy górny róg wyciągnięty w róg ;-)

      no i wszystko rzuca cień z prawej strony (nawet kursor w Windows XP) ;-)

      Np. gdy jakieś okno mam zmaksymalizowane, to jego górny róg jest bardzo wysoko w porównaniu ze środkiem.

      http://wozik.com
      Black Label Society SDMF
      Powered by Core 2 Duo

  3. Ważne , Swiety 11/10/01 16:48
    wady każdego produktu mają swoje odchylenia więc w twoim monitorze może właśnie tak być np. morra występująca na rogach prawie każdy monitor ją ma a żaden serwis nie uzna ci gwarancji. jaki model masz monitora

  4. Chyba bede mial ten sam problem... , abes99 11/10/01 16:52
    Jakis czas temu kupilem dwa monitora LG 795FT, ale obydwa cos z obrazem kuleja. Jest nieregularny, nie da sie go ustawic przez OSD, a jak juz sie go jako tako ustawi, to po jakims czasie gubi te ustawienia i tak od poczatku. Obraz nie jest prostokatny, tylko trapezowy, z tym ze jeden bok jest pod katem prostym, a drugi pod katem (moze to sie jakos zwie - np. trapez prostokatny :).
    .
    Jak bedziecie wiedzieli, co z tym zrobic, to dajcie znac. Pisalem maile do serwisu na temat wymiany, ale oni twierdza, ze te monitory tak maja :( A gdzies=kiedys czytalem notke, ze LG wycofuje te monitory z produkcji wlasnie z tej przyczyny...
    .
    narka i pozdruffka
    nie jestes sam...
    abes99

    Narka i pozdruffka ;)
    abes99

    1. czy podali , Fajtlapa 11/10/01 17:17
      tę notatkę na piśmie - chodzi mi o coś takiego - poproś o podanie, że zniekształcenia tego typu - zakres taki jaki występuje u Ciebie - mieści się w normie - i podaj, że nie muszą Ci monitora wymieniać - bo za taką reklamę konkurencyjna firma wymieni Ci monitor za friko. Z tego co zauważyłem sewisy jak ognia boją się wypisać, że spierdzielona geometria mieści się w normie - oni to mogą powiedzieć - ale podpisać pod tym to już druga sprawa- zażądaj na piśmie oświadczenia.

  5. to nie takie proste , Fajtlapa 11/10/01 17:13
    podaj typ monitora i rodzaj zniekształceń - z tego co wiem to normy LG g... obchodzą klienta - każdy może sobie ustalić normę - np 50% pkt wypalonych.

    1. LG 795 FT+ , Wozik 11/10/01 20:20
      podałem zniekształcenia wyżej

      mam dość użerania się, odbierając go dziś z kolejnego serwisu, który twierdził, że jest OK, poprosiłem o normy na piśmie...

      ...oczywiście nie mieli

      Ich podpisy mam na karcie gwarancyjnej, potwierdzili, że wszystko jest w normie, będzie dowód dla Federacji Konsumentów i PIH-u ;-)

      http://wozik.com
      Black Label Society SDMF
      Powered by Core 2 Duo

  6. To nie jest normalne , NimnuL-Redakcja 11/10/01 21:22
    i jesli nie da się tego naprawić poprzez kalibrację przyciskami to serwis MUSI to naprawić ... I nie ma że boli a jak nie to zgłoś się do PIHu i oni załatwią sprawę .. więc spokojnie - monitor jak sie postarasz będzie naprawiony szybko ...

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

    1. PIH , Wozik 12/10/01 09:04
      Właśnie dziś zgłaszam sprawę do PIH-u i do Federacji Konsumentów. Mam zamiar pociągnać zasznurki i wyciągnąć konsekwencje wobec serwisów.

      http://wozik.com
      Black Label Society SDMF
      Powered by Core 2 Duo

      1. I prawidłowo ... , NimnuL-Redakcja 12/10/01 18:52
        może kiedyś niektóre firmy zrozumieją, że klient to ich pan nie tylko przy zakupie ale także po nim ...

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

  7. tak to juz jest ze firmy tworzace monitorki maja rozna tolerancje , Art 12/10/01 09:27
    na znieksztalcenia wyswietlanego obrazu przez ich dziela. LG Flatron nie jest monitoriem rewelacyjnym. Znieksztalcenia geometrii sa typowe dla monitorkow z idealnie plaskim kineskopem. jesli to jakies pocieszenie to na 8 soniakow g200 wszystkie mialy bledy geometrii - ok 3-5 mm (dane z firmy kolegi). Sony nie uznaje takich reklamacji.
    pozdro

    Art "...Srebrny w mózgu chip
    wolnym czyni mnie gdy zespolony z
    maszyna dostrajam sie..."

  8. Normy normami ... , zartie 12/10/01 09:47
    a podejście serwisu to inna sprawa.
    Miałem kiedyś podobną przeprawę z monitorem 19'' Panasonic - linie proste poziome miały kilka mm odchylenia, na drugiej sztuce było tak samo (czyli w normie), ale firma bez problemu oddała pieniądze (i przestała produkować monitory).
    Jedno zastrzeżenie: był to oficjalny serwis Panasonica w Warszawie, a nie jakaś firma, która ma podpisaną umowę na obsługę gwarancyjną. Słyszałem kiedyś, że któraś firma prowadziła ranking serwisów w oparciu o jak najniższe koszty załatwiania reklamacji.

    Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

  9. zgłaszanie do PIH moze nic Ci nie dac , BeeR 12/10/01 09:51
    a tylko sie na latasz. Lepiej zadzwom do firmy LG i poskarż na serwis, ze tak czy siak postępują. Panowie z LG sa bardzo konkretni i zapewniam ze wyjasnią szybko tę sprawę. Ja w ten spwoób wielokrotnie załatwiam sprawy z róznymi firmami. Mozesz tez skorzytac z REKOJMI i u sprzedawcy, ale pod warunkiem, ze w karcie gwarancyjnej nie ma zadnych wpisów serwisowych. Jak bedziesz chciał mogę podsc telefon do LG

    ciągle tak spieszę się,
    nie wiem dokąd, nie wiem gdzie ...

    1. to już przerabaiłem , Wozik 12/10/01 11:41
      Panowie z LG zajmują stanowisko serwisu twierdząc, że nie ma podstaw do reklamacji. Nic z tego. Są tak samo kompetentni jak ich serwisy.

      http://wozik.com
      Black Label Society SDMF
      Powered by Core 2 Duo

    2. rękojmia , Wozik 12/10/01 11:42
      Dzwoniłem do PIH-u. Korzystając z rękojmi nie muszę nawet pokazywać karty gwarancyjnej. Nie ma po prostu takiego obowiązku.

      http://wozik.com
      Black Label Society SDMF
      Powered by Core 2 Duo

      1. a to nieprawda , BeeR 12/10/01 19:25
        bo korzystajac z rękojmi idziesz do Sprzedawcy a nie do serwisu, a ten na bank będzie chciał abys mu zwrócił wszystko co dostałeś orzy zakupie. Wiec gwarancję musisz oddac. A jezeli będzie pomazana tzn ze korzytałes juz z gwarancji, a to własnie na początku powinienes sie zdecydowac z czego chcesz korzytac czy z gwarancji czy z rękojmi...

        ciągle tak spieszę się,
        nie wiem dokąd, nie wiem gdzie ...

        1. bzdura , Wozik 13/10/01 22:58
          Od 1996 można korzystać z rękojmi lub gwarancji, a nawet z dwóch na raz. Tylko od klienta zależy z czego i kiedy chce korzystać.

          Po drugie: kobieta z PIH-u poradziła mi, żebym pod żadnym pozorem nie oddawał gwarancji.

          Po trzecie: w poniedziałek idę do PIH-u osobiście, napisać reklamację i ustalić plan działania.

          Po czwarte: jak wywalczę swoje, to dam Wam znać, którą firmę we Wrocławiu należy omijać z daleka ;-)

          http://wozik.com
          Black Label Society SDMF
          Powered by Core 2 Duo

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL