Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » DYD 21:46
 » Markizy 21:44
 » rurecznik 21:42
 » DJopek 21:39
 » rulezDC 21:34
 » dida 21:33
 » Artaa 21:32
 » past 21:32
 » leon 21:29
 » rad 21:28
 » KaszeL 21:28
 » Soulburne 21:26
 » P@blo 21:24
 » b0b3r 21:19
 » elliot_pl 21:09
 » Shark20 21:08
 » Sherif 21:06
 » g5mark 21:03
 » ThY 21:02
 » Ramen 21:02

 Dzisiaj przeczytano
 41134 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

PROPOZYCJA - PYTANIE - PROSBA... , Stefan 9/10/01 17:33
Witam,
Czytajac naszego boarda znajduje bardzo duzo postow dotyczacych warunkow serwisowania, postepowania w wyniku awarii sprzetu, oplat, terminow, etc.
W zwiazku z tym mam propozycje-pytanie-prosbe. Czy moze jakis prawnik albo osoba posiadajaca w tej branzy wiedze napisalaby moze cos na lamy TPC dotyczacego praw klienta/uzytkownika oraz obowiazkow, procedur, itp. zwiaznych z reklamacjami?
Wydaje mi się że taki mini-przewodnik mialby nieoceniona wartosc...
Pozdrawiam wszystkich,
S.

  1. Od tego to są stronki które dotyczą tej tematyki , Serwiz 9/10/01 18:28
    dla przykładu podam http://e-klient.pl/ wystarczy tam trochę posiedzieć i to w zupełności wystarczy. Tylko niestety prawo to jedno a rzeczywistość to drugie, ale znajomość prawa zawsze się przyda.

    Serwiz

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL