Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » b0b3r 21:19
 » elliot_pl 21:09
 » Shark20 21:08
 » Sherif 21:06
 » g5mark 21:03
 » ThY 21:02
 » Ramen 21:02
 » bajbusek 20:56
 » Fasola 20:54
 » wrrr 20:53
 » Wedrowiec 20:50
 » @GUTEK@ 20:50
 » XepeR 20:47
 » Jumper 20:45
 » Arlathan 20:45
 » Kenny 20:43
 » rainy 20:43
 » Paweł27 20:42
 » Master/Pe 20:34
 » cVas 20:28

 Dzisiaj przeczytano
 41099 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

kilka słów na temat gwarancji, serwisu i traktowania klientów , Wozik 9/10/01 14:03
Witam,

chciałbym opisać kilka swoich problemów i liczę na Waszą pomoc,
wskazówki i wsparcie ;-)

Otóż...

w ubiegłą niedzielę kupiłem sobie monitor, niestety okazało się, że ma
wady geometrii. Firma była na tyle miła, że wymieniono mi go inny,
ale... ten też był wadliwy. Zadzwoniłem do serwisu LG, bo o nich mowa,
w Warszawie i zapytałem co radzą. Warto zaznaczyć, że w firmie, w
której kupiłem oferowano mi zwrot gotówki, gdyż nie mieli możliwości
sprowadzenia kolejnego monitora. W centrali LG poradzono mi, abym
oddał monitor do serwisu, tam zostanie on poddany ocenie i jeśli
rzeczywiście jest wadliwy, to dostanę nowy egzemplarz.

Zrobiłem jak radzili, dziś dzwonię zadowolony i... lokalny
autoryzowany serwis LG stwierdza, że monitor ma wadę, która mieści się
w normie. Gwoli wyjaśnienia chodzi o krzywą górną krawędź, której
krzywiznę technik ocenił na 0,5 mm, natomiast ja oceniam na 1,5 mm, co
dla mnie jest nie do przyjęcia. Dzwonię zatem do centrali i pytam co
mam robić, bo bubla nie chcę. Polecono mi, abym zawiózł do innego
autoryzowanego serwisu, tak też zrobiłem. Mam pieczątkę z poprzedniego
serwisu, że monitor jest sprawny. W obecnym serwisie powiedziano mi,
że oczywiście, sprawdzimy itd., ale zastrzegamy sobie 14 lub więcej
dni na to.

I teraz moje pytania:

kupiłem monitor ponad tydzień temu, niestety nie mogę z niego
korzystać, bo jest wadliwy, dzwonię, jeżdżę tracę czas, a oni wodzą
mnie za nos. W jaki sposób mogę odzyskać czas, pieniądze, benzynę
itd.? Krótko: co mogę im za to zrobić? Przecież kupiłem nowy sprzęt, a
go nie mam!!! Nie mogę pracować, bo nie dają sprzętu zastępczego!

No i druga sprawa: jeśli w drugim serwisie Pan technik oceni, że
jednak monitor rzeczywiście nadaje się do wymiany (takiej wady nie da
się naprawić), to co mogę zrobić pierwszemu serwisowi za to, że są
nierzetelni?

Wychodzę z takiego założenia, że jak długo będziemy dopuszczać, aby
wciskano nam buble, tak długo będziemy z nich korzystać. Pora z tym
skończyć.

Proszę o fachową pomoc.


--

tHe sTaGe diVInG cLUb
UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766
tel.: 606 96 68 18

http://wozik.com
Black Label Society SDMF
Powered by Core 2 Duo

  1. To jest tak... , Chrisu 9/10/01 14:18
    normalka. Panowie "technicy" w wielu serwisach (nie obrazajac kolegow z TPC bo to wielcy fachowcy ;), to w wiekszosci kolesie, ktorzy na pocz lat 90-tych Tirami sprowadzali C-64 i sprzedawali zlom za gruba kase, a teraz to najwieksi znawcy (sam kupilem u takiego my 1-st komputer), lub goscie ktorzy skonczyli technikum elektryczne i przacuja w sklepach jako "znawcy" tematu. A poza tym osoby w "wykwalifikowanych serwisach " sa czesto niekompetentni. Sam kupilem dysk IBM DTLA u takich. Dysk padal, padal, a ja dostawalem zawsze ten sam. Tak ku przestrodze. Poszukajcie w postach chyba z marca tam napisalem nazwe tej firmy. Ja i znajomi kupili od nich w sumie ok 20 dyskow w tym ok 10 IBM. Z 10 IBM padlo 9, a oni mowili zeby zainstalowac WIN NT i wszystko bedzie OK. Jeszcze jedno. Czasammi przy problemach z gwarancja jest tak dlatego ze firma nie ma na ten sprzet gwarancji, a dokladniej RACHUNKOW. I to tez jest straszne. To tyle nudzenia...

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  2. Na Twoim miejscu , PKort 9/10/01 14:44
    wziąłbym ten monitor z tego serwisu, w którym teraz jest, zawiózł tam, gdzie go kupowałeś, zabrał z powrotem pieniądze i kupił taki monitor, który nie będzie miał wad.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

    1. to nie będzie takie proste , Wozik 9/10/01 22:45
      ponieważ autoryzowany serwis wystawił opinię, czyli sklep jest czysty.

      Ale będę próbował.

      BTW, jak uzyskać literki italic?

      http://wozik.com
      Black Label Society SDMF
      Powered by Core 2 Duo

      1. które literki? , PKort 10/10/01 10:42
        Te do podpisu? Trzeba wyedytować swój profil i wpisać, co się chce (no, prawie co się chce) w sygnaturkę.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL