Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Hitman 19:10
 » emigrus 19:08
 » elliot_pl 19:06
 » SebaSTS 19:05
 » bagi_glog 18:58
 » Fl@sh 18:56
 » Kenny 18:55
 » PeKa 18:51
 » Promilus 18:51
 » Marian30p 18:49
 » P@blo 18:45
 » McMi21 18:44
 » Fight 18:41
 » NimnuL 18:37
 » past 18:36
 » JaroMi 18:35
 » Dexter 18:33
 » KHot 18:32
 » Logan 18:31
 » ligand17 18:25

 Dzisiaj przeczytano
 41123 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

"Wypalony" piksel ponownie, czyli serwis Samsunga V's Doczu , Doczu 5/06/01 15:23
Byłem dziś w "autoryzowanym" serwisie z moim Samsungiem 700 IFT, który ma "wypalony" piksel. Gość po wnikliwym obejrzeniu monitora chciał się wykręcić od interwencji i stwierdził, że jest to - cytuję: "tak mała wada, że napewno nie przeszkadza panu w pracy", a ja na to, że w pracy nie, ale w sytuacji kiedy będę chciał sprzedać monitor jego wartość drastycznie spadnie, dlatego obstawałem przy swoim i gość poszedł na to, że Wyśle opis problemu do Samsunga, i "Oni" zadecyduja co robić z tym fantem, a ja zabieram monitor do domu.
Teraz moje pytanie. Co w zaistniałej sytuacji proponujecie robić, jaką linię "obrony" przygotować?
Próbować "na własną rękę" działać w centrali Samsunga z pominięciem tego anty - serwisu w Sosnowcu, czy poczekać na orzeczenie "mędrców"?
Co radzicie w tej sytuacji koledzy Boardowicze?
Pozdr.

  1. a zamierzalem , bartek_mi 5/06/01 15:35
    kupic samsunga 700ift. teraz to chyba sony g200.
    a wracajac do Twojego problemu to gowno ich obchodzi czy to Ci przeszkadza w pracy czy nie! jest nie tak jak powinno, nie ma w tym Twojej winy wiec niech oddaja kase albo naprawia sprzet (czyli niech go wymienia).
    aha a gwarancja chyba nie jest zwiazana ze sklepem tylko z samsungiem (firma) wiec moze inny serwis go przyjmie?

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. hmm , Garrett 5/06/01 16:43
      nie sugeruj sie jednostkowym przypadkiem, Samsungi to naprawde niezle monity, a pixel moze sie przeciez wypalic i w Elsie, najlepiej jak przed zakupem obejrzysz dokladnie kilka sztuk, wtedy na pewno wybierzesz cos dla siebie...

      1. elsa robi monitory ? , Menah 5/06/01 18:23
        ???

        W sumie to ja nie wierzę w ten internet

        1. a nie??? , Ranx 5/06/01 18:39
          a seria elsa ecomo to co? klasa sama dla siebie ale i cena qrde z kosmosu:(
          dlatego wzialem ViewSonica :)))))))) goraco polecam tym ktorym zalezy na jakosci i bezawaryjnosci:) i nie tylko sony trinitron rzadzi mitsubishi diamondtron jest wg mnie debesciak:)))))
          rx

          o roztramtajdany charkopryszczańcu...

          1. Oj co racja to racja , McSlavko 5/06/01 21:16
            Diamotron extra...........Elsa też :) tylko ta cena

            Powered by 4x4

      2. Zgadzam się w 137,5% ;))) , Jaceqp 5/06/01 23:48
        Ciekawe co by ludzie powiedzieli w serwisie SONY odnośnie tej samej sytuacji...

        Mówię wam... Samsung 700IFT Rulezzz ;)))

        PS.
        A wiecie, że po wprowadzeniu do armii amerykańskiej karabinu M16 (okres wojny wietnamskiej) było tak że co setny egzemplarz eksplodował w rękach żołnierza, a co 5 zacinał się podczas walk??? I co??? Wymienili na "kałachy"??? NIE !!! I nawet jakoś wojnę wygrali.
        (ciekawostka jak każda inna, ale do tej sytuacji całkiem nieźle pasuje ;)

        pozdr.
        Jaceqp

        i5 2500k @ 4.2GHz, 4x2GB Hyperx 1600,
        R9 270x

        1. co ?? , GULIwer 6/06/01 13:42
          a mi się wydaje że raczej spylali aż się kurzyło
          A minitory
          ONLY ADI
          ADI 4ever :)

          I'm only noise on wires

  2. Moj kumpel mial podobny problem z NEC'iem , pachura 5/06/01 21:47
    zauwazyl, ze jadna plamka jest uszkodzona i oddal do serwisu. Zwrocili monitor po 2 tygodniach mowiac, ze sprawdzili go na specjalistycznym sprzecie i plamka jest walnieta w 49 % a oni wymieniaja monitor na nowy dopiero gdy jakas plamka jest uszkodzona w 75%. Wiec jesli Twoja plamka jest zupelnie walnieta i jesli Smasung ma podobne przepisy to powinienes dostac nowy monitor, a tego goscia w serwisie kopnac w dupe

  3. U MNIE TO SAMO!!!! , Stefan 5/06/01 22:28
    mam dokladnie tak samo z dokladnie takim samym monitorem!(jeden wypalony piksel) Ale ze nie jestem hardcorowcem, to tylko mocno zaklalem i jade dalej, bo szkoda mi czasu na serwisy, a i tak monitora przez dlugi czas sprzedawac nie bede. Swoja droga dostal on wybor ENTER-a!! i rzeczywiscie poza tymi "detalami" jest super. UWAGA: w przypadku monitorow Philips wiem ze wymieniaja dopiero od 7 (seven, siedem) rozpalonego piskela - 6 jest w NORMIE!!! Niezle, czyz nie?
    pozdr,
    S
    ps a o sony g200 zapomnijcie...

    1. No to chociaz nie jestem sam :))) , Doczu 5/06/01 22:35
      Marna to pociecha... ale zawsze :))
      pozdr.

    2. tu nie chodzi o niezle 6-7 pixeli , Fajtlapa 5/06/01 22:41
      ale o % od pewnego % uszczerbku nastepuje wymiana sprzetu na nowy - ale z tego co sie orientuje wypalony pixel jest wada i mozna olac gwarancje a skorzystac z rekojmi za wady fizyczne i wtedy albo kasa (hehe nikt glupi nie jest bo monitory spadly) albo natychmiastowa wymiana na nowy

      1. Tzn ... , Kilgor-Admin 6/06/01 02:14
        ile dni po zakupie mozna oddac monitor

        Pozdr. Kilgor
        Admin Board'a

      2. Ale rękojmię masz tylko przez rok ... , zartie 6/06/01 08:12
        ... a gwarancji w tej chwili wszystkie porządne monitory mają 2 lub 3 lata. A z rękojmią jest tak (niech mnie ktoś sprostuje jeśli się mylę) że rezygnujesz z gwarancji na rzecz rękojmi.

        Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

        1. masz racje ... , Fajtlapa 6/06/01 23:43
          ... ale przy korzystniu z rekojmi nie ma naprawy tylko kasa lub wymiana

  4. odnoszę wrażenie , vaneck 6/06/01 08:35
    że firma Samsung się mocno stara. Mój kontakt z serwisem Samsunga dotyczył co prawda HDD ale był bardzo pozytywny - wymienili dysk na nowy bez pyskówek (była też na boardzie dyskusja o HDD i ktoś tam miał identyczną sytuację - wymienili). Ciekawe czy w sprawie monitorów postępują podobnie? Może warto spróbować?
    P.S. Ten gość chciał się kolegi pozbyć - poskarżyć się na niego by trzeba jego szefowi. Klienci w Polsce nie dajmy się zbywać byle kretynowi!!!

    A little less conversation, a little more action
    please

    1. Maiłem tak z Soniakiem , dida 6/06/01 11:48
      Wpadłem do sklepu i coś tam bełkotali że to ich już nie interesi i ze powinienem zgłosić się do serwisu. Doś wyraźnie wyraziłem swoje gorące uczucia w stosunku do nich i kazałem wyciągać z pudła 3 kolejne monity i ani pisknąć mi tu. Do domu wróciłem z nowym monitem - a pikselik był tak piknie wypalony że na trinitroniku zrobiły się zamiast 2 kresek poziomych 3 a dodatkowo czwarta pionowa (może to był specjalny model do Cadu - z jakimś mechanizmem centrującym bo te dwie dodatkowe kreseczki w samym środeczku monita piknie się przecinały ;)))))))

      Acha w razie czego to robimy zlot bordowiczów u ciebie i malutką pacyfikację serwisu Szajsunga - tylko beera postaw a my już to załatwimy ;))))) Powodzenia w zmaganiach

  5. Jak To miło wiedziec ze mozna na Was liczyc. , Doczu 6/06/01 13:57
    Dzieki za slowa otuchy i propozycje (dida jak cos, to dam cynk :))) Oczywiscie browarek sie znajdzie - przeciez goraco jest).
    Aktualnie sprawa wyglada tak, ze monitor mam w domu, gosc z servisu (nie ze sklepu) zalatwia sprawe po swojej "linii", a ja na wlasna reke napisalem o calej sprawie do centrali Samsunga w Wa-wie. Czekam wlasnie na decyzje. Zobaczymy co bedzie.
    Co do goscia, ktory chcial sie mnie pozbyc to nie bardzo moglem sie poskarzyc jego szefowi, gdyz to on byl szefem :(((
    Ale jak juz pisalem "naswietlilem" cala sprawe servisowi w Warszawie, i zobaczymy co oni na to.
    Teraz slow kilka o gwarancji i rekojmi. Zartie masz duzo racji, ale decydujac sie na rekojmie nie musisz rezygnowac z gwarancji. To jest tylko twoj wybor, postepujesz tak jak Tobie w danej chwili jest wygodnie, no chyba ze ostatnimi czasy prawo konsumenckie sie zmienilo - to sorki. ale nie sadze.
    To na razie tyle. Dzieki za

    1. ... pocieszenie , Doczu 6/06/01 14:12
      Mialo byc, ale nie wiem dlaczego poszlo bez tego.
      Pozdr.

  6. OOOOOO , Bogdan 6/06/01 15:58
    Panowie na wypalone pixelki jest norma (i kazdy producent ma inna), pewne jest ze jeden pixelek nie przejdzie. Moze byc ich nawet kilkanascie, zalezy gdzie, jak daleko od siebie itp itd. W serwisie soniaka beda o tym wiedziec, zreszta w tej firmie potrafili sprzedawac "przebarwione" kineskopy co oczywiscie miescilo sie w ich noram. Osobiscie uwazam ,ze monitory obecne koreanskich firm nie nadaja sie do uzytku.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL