Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » KHot 13:12
 » Visar 13:10
 » myszon 13:09
 » Kenny 13:07
 » Menah 13:04
 » Artaa 12:56
 » ToM78 12:52
 » Master/Pe 12:49
 » rurecznik 12:47
 » rooter666 12:47
 » DYD 12:42
 » kyusi 12:42
 » Sebek 12:31
 » ripek 12:24
 » patinka 12:08
 » Chrisu 11:59
 » tuptun 11:52
 » Guli 11:37
 » Fl@sh 11:36
 » Mariosti 11:30

 Dzisiaj przeczytano
 13656 postów,
 wczoraj 31409

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

3Dmark 2000 a Radeon 7500 ? , pachus 7/12/01 18:11
Na sprzecie:
Athlon TB 1.4, Soltek SL-75DRV, 256DDR, Super Grace Radeon 7500 (@330core,@320mem), Barracuda IV, Win XP
w 3Dmarku na defaultowych ustawieniach mam tylko 7000 markow ! Wszystkie ustawienia karty takze defaultowe ...
Moze czegos nie zainstalowalem ? Na GTSie przy tym samym sprzecie bylo 8500 ...

HEEELLLPPPP !

  1. Pachus nie panikuj, jest dobrze , McSlavko 7/12/01 19:12
    cytat ........."Radeon 7500 ma mniej jednostek teksturujących - w sumie sześć (dwa potoki renderujące, w każdym po trzy jednostki). GF2 GTS/Ultra/Pro/Ti mają osiem jednostek - cztery potoki po dwie jednostki. Teoretyczny fillrate GF2 Pro pracującego z częstotliwością 200 MHz to 200 mln x 8 TMU = 1,6 gigatekseli/s, zaś GF2 Ultra czy Ti (250 MHz) to aż 2 gigateksele/s. Dla porównania fillrate Radeona 7500 to 1,74 gigatekseli/s (290 mln x 6 TMU). Wartości te mają się raczej nijak do rzeczywistości, której bardziej zbliżony jest fillrate podawany w pikselach/s. GeForce2 GTS/Pro osiągają 800 megapikseli/s (200 MHz x 4 potoki), GeForce2 Ti/Ultra - 1 gigapiksel/s (250 MHz x 4 potoki), zaś Radeon 7500 - zaledwie 580 megapikseli/s (290 MHz x 2 potoki).

    Wartości wartościami, ale czego możemy się spodziewać po powyższych danych? Otóż w starszych grach, które mapowały jedną bądź twie tekstury na jeden trójkąt, z nowym Radeonem bez problemu rozprawi się nawet GeForce2 GTS. Jednak w najnowszych grach o trzech, czterech i więcej teksturach na trójkąt (czyli trzech, czterech tekselach na piksel), Radeon 7500 może się okazać szybszy nawet od GeForce2 Ultra. Dobrym przykładem będzie tu nadchodzący Doom 3 (standardowy model oświetlenia to sześć tekstur na trójkąt).

    by PILA

    Powered by 4x4

  2. Nie jest źle .. , NimnuL-Redakcja 8/12/01 09:51
    a jaka wersje 3D Marka masz ?
    Ja kiedys zapuscilem u siebie na Duronie 800@933 i GF2Pro taka wersje 3D Marka 2k ze wynik na default mialem ponad 10000 :-) Czyli to tez od wersji zalezy ....
    BTW ... na ten benchmark nie patrz ... sam wiesz jak Twoj sprzecik wypda w grach - np. QIII :-) Nic dodac nic ujac :-)

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  3. Ale za to w 2001 wciaga... , Grolshek 8/12/01 13:04
    ...GTS`a,a jakosc obrazu jest dla mnie prawdziwym szokiem:)A jak sie kreci:)Acha,gierki chodza jak chodzily:)

    ***** ***!!!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL