Dwie mobilne Toshiby: L100-121 oraz M100-165 Autor: NimnuL | Data: 12/01/07
|
|
Rozrywka
Akapit ten dotyczyć będzie ogólnie pojętego terminu rozrywki. Skupię się tutaj tylko na modelu M100-165 i jego możliwościach w aplikacjach 3D. W tym czasie Toshiba L100-121 będzie odpoczywać oczekując na następny etap testów. Powodem tego jest to, iż L100 wyposażony jest w zintegrowany układ graficzny Intela (945GM), który to nie oferuje wystarczającej wydajności nowych grach. Na dowód tego podam, że wynik na ustawieniach domyślnych z 3D Marka 2001SE wyniósł 4934pkt, zatem wydajność tego komputera można przyrównać do leciwego desktopa wyposażonego w Radeona 7500 lub GF2. Toshiba L100-121 pozwoli więc na komfortową zabawę w takie gry jak Quake III, MoH AA itp. Niestety o nowszych grach należy zapomnieć.
3DMark 2003, 3DMark 05 i 3DMark 06
Jako pierwsze w kolejce do testów stanęły popularne 3D Marki pozwalające oszacować wydajność komputera w grach.
Poniższe tabele pokazują rezultaty dla ustawień domyślnych oraz maksymalnych (filtrowanie anizo x16, AA x6, mipmap max).
Wyniki 3DMark 06 (kliknij, aby powiększyć)
Najnowsza wersja 3D Marka stawia poprzeczkę za wysoko nawet dla całkiem wydajnego M100-165. Jednak dwie wcześniejsze edycje nie sprawiają zbyt dużych trudności Toshibie.
Codecreatures Benchmark Pro
Wyniki Codecreatures Benchmark Pro (kliknij, aby powiększyć)
Aquamark 3
Half-Life 2
Wszystkie opcje graficzne na najwyższych ustawieniach: screen.
Jak widać z powyższych rezultatów, na Toshibie M100-165 można całkiem komfortowo pograć w stosunkowo nowe gry. Ale nie samą zabawą człowiek żyje. Przyjrzyjmy się zatem jak oba komputery poradzą sobie w codziennych zadaniach.
|