Do podkręcania standardowo już użyliśmy najnowszej wersji programu RivaTuner. Stabilność badaliśmy w 3DMarkach oraz kilku grach (CoD4, Crysis, STALKER, RaceDriver: Grid). Poniżej wyniki naszych prób podkręcania oraz rezultaty w wybranych tytułach 3D.
Gigabyte GeForce GTS 250 1 GB Zalman z 738/1100 MHz na 815/1300 MHz
Palit GeForce GTS 250 2 GB z 745/1100 MHz na 730/1150 MHz
EVGA GeForce GTS 250 1 GB SC z 770/1123 MHz na 815/1245 MHz
Najlepszym wynikiem w podkręcaniu rdzenia graficznego może pochwalić się Palit GeForce GTS 250. Osiągnęliśmy na nim 830 MHz. EVGA oraz Gigabyte potrafiły pracować maksymalnie przy taktowaniu 815 MHz. W kwestii pamięci operacyjnej liderem jest Gigabyte. Dzięki pamięciom Hynix o czasie dostępu 0.8 ns najwyższe stabilne taktowanie jakie udało nam się uzyskać, to 1300 MHz (efektywnie 2600 MHz). Gry dość wyraźnie zareagowały na dodatkowe MHz, wyniki powyżej.