Testy kart Radeon i GeForce w DX10.1 Autor: KamilM | Data: 16/07/09
|
|
Testy: BattleForge
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
(kliknij, aby powiększyć)
Gra została przygotowana z myślą o rozgrywce przez Internet. BattleForge osadzony został w bajkowym świecie, w którym toczą się zawzięte bitwy pomiędzy bogami oraz gigantami. Pod względem jakości grafiki, gra wygląda tak, jak przystało na tytuł z 2009 roku. Jakość wykonanych detali, takich jak środowisko, budynki, postaci oraz efekty wybuchów, czy nagrzanego powietrza, wygląda bardzo dobrze. Jeśli chodzi o wymagania sprzętowe, to wystarczy komputer ze średniej półki, czyli dwurdzeniowy procesor, 2 GB pamięci operacyjnej i karta pokroju GeForce 9800 GTX/Radeon 4850. Jeśli zamierzamy grać w rozdzielczości wyższej niż 1280x1024, zalecamy kartę graficzną z 1 GB RAM, unikniemy szarpania obrazu.
Jakość grafiki została ustawiona na maksimum. Testujemy z użyciem DX 10.1 oraz DX 10.
Gra bardzo lubi Radeony. Nawet w DirectX 10 są wydajniejsze niż droższe akceleratory NVIDII. Po aktywacji DX 10.1 wyraźnie przyspiesza rendering na wszystkich trzech Radeonach HD.
Z efektem pełnoekranowego wygładzania krawędzi wiele się nie zmienia. DX 10.1 wpływa na poprawę wydajności.
|