Testy wykonane zostały w systemie Windows 7 Ultimate, wgrane najnowsze aktualizacje, użyte sterowniki to ForceWare 263.09 Beta (dla GTX 570) i Catalyst 10.10 (dla karty HD 6870). Ustawienie sterowników standardowe poza wyłączoną synchronizacją VSync. Wykorzystana została referencyjna karta NVidia GeForce GTX 570 1280MB.
Mafia II Benchmark
Mafia II korzysta z nowego, stworzonego specjalnie dla niej silnika Illusion i posiada wbudowany benchmark, który można zobaczyć na poniższym filmie wideo. Test w 1920x1200, max detale, w trzech odsłonach: PhysX 'High', 'Medium' i 'Off'. Liczony średni framerate.
Unigine Heaven DX11 Benchmark
Unigine Heaven v2.1 to nowoczesny silnik ze wsparciem DX11, który niebawem zagości w różnych odsłonach gier 3D i nie tylko. Graficznie prezentuje się dużo ciekawiej niż np. 3DMark Vantage. Jeśli posiadamy silną kartę z DX11, warto sobie go ściągnąć i sprawdzić jego możliwości. Test w 1920x1200, extreme detale. Liczony średni, minimalny i maksymalny framerate.
(kliknij, aby powiększyć)
Just Cause 2 demo DX10 Benchmark
Just Cause 2 to zwariowana gra akcji typu TPP, w której możemy demolować co popadnie oraz prowadzić różnej maści pojazdy. Grafika, szczegółowość otoczenia oraz efekty zniszczeń to prawdziwy majstersztyk! Gra posiada wbudowany benchmark, test w 1920x1200, max detale. Liczony średni framerate.
Lost Planet 2 demo DX11 Benchmark
Lost Planet 2 (Capcom) to najnowszy benchmark z obsługą dwóch trybów DirectX11 oraz DirectX9, składający się z dwóch testów. Test "A" to trzy sceny z akcji gry, zaś test "B" to scena walki z 'bossem', wielkim stworem, który robi niezłe wrażenie (wideo dostępne poniżej). Test w 1920x1200, max detale, łącznie cztery testy, liczony średni framerate.
(kliknij, aby powiększyć)
ComputeMark Shader Benchmark DX11
ComputeMark służy do testowania najnowszych kart graficznych, posiadających wsparcie dla DirectX 11 oraz DirectCompute. Nie jest to jednak typowa aplikacja do mierzenia wydajności najnowszych akceleratorów w grach, a do sprawdzania wydajności tych urządzeń w rozwiązaniach profesjonalnych, czyli obliczeniach typu GPGPU. Test w 1920x1200 (wyniki szczegółowe) i 1024x600 (wyniki ogólne).
(kliknij, aby powiększyć)
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat DX11 Benchmark
Kolejna odsłona klimatycznej gry S.T.A.L.K.E.R., tym razem w środowisku DX11. Benchmark składa się z czterech scen. Test w 1920, max detale, wyniki fps podane w wersji średniej i minimalnej dla dema SunShaft.
(kliknij, aby powiększyć)
Aliens vs Predator DX11 Benchmark
Kolejny benchmark ze wsparciem DX11. Test w 1920, max detale, wyniki fps podane w wersji średniej i minimalnej.
FarCry2 DX10 Benchmark
Far Cry2, już nie tak dobry jak pierwszy Far Cry, ale do pomiarów się nadaje. Benchmark w środowisku DX10, w najwyższych detalach z użyciem dema Playback. Wyniki średnie i minimalne.
(kliknij, aby powiększyć)
Colin2: DiRT DX11 demo Benchmark
Chyba najładniejsze obecnie wyścigi samochodowe na peceta. Piękna i płynna (na odpowiednim sprzęcie) grafika, powinna spodobać się fanom rajdowej jazdy. Benchmark w 1920x1200, ultra detale, pomiar średni i minimalny.
Tom Clancy's HAWX 2 DirectX 11 Benchmark
Jeden z nowszych benchmarków w środowisku DX11. Pomiar przedstawia lot myśliwca nad urokliwym, górskim krajobrazem, z kilkoma efektownymi bojowymi akcjami w niebiosach. Benchmark w 1920x1200, ultra detale z AA4 i włączoną tesselacją, pomiar średni.
Street Fighter IV DX9+ Benchmark
Starsza technologia i trochę 'śmieszny' tytuł. Postanowiliśmy mimo tego sprawdzić, jak w tej produkcji wypadną karty. Pomiar w 1920x1200, max detale, średni fps.
(kliknij, aby powiększyć)
Final Fantasy XIV DX10 Benchmark
Najnowsza odsłona sagi RPG. Całkiem ciekawy benchmark, jednak nie ilustrujący wyniku w klatkach na sekundę, lecz w punktach. Pomiar w 1920x1080px w High.
(kliknij, aby powiększyć)
HL2 Episode Two DX9+ demo
Stary, ale jary HL2: EP2, czekamy z niecierpliwością na trzeci epizod. Pomiar przygotowany benchmarkiem własnego dema, w 1920x1200, max detale, średni fps.
3DMark Vantage
3DMark Vantage w teście Performance (standard) i Extreme. Test GPU "1" i "2".
(kliknij, aby powiększyć)
3DMark 11
I ostatni już benchmark i zarazem najnowsza 'nowość' w postaci 3DMarka 11 pracującego w środowisku DX11. Test w trzech wersjach: Entry, Performance i Extreme. Wyniki cząstkowe czterech testów graficznych.