Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
RECENZJE | (Wideo) Recenzja Eskute Netuno 27.5'', rower MTB z silnikiem Bafanga
    

 

(Wideo) Recenzja Eskute Netuno 27.5'', rower MTB z silnikiem Bafanga


 Autor: DYD | Data: 11/08/22

(Wideo) Recenzja Eskute Netuno 27.5'', rower MTB z silnikiem BafangaZ uwagi, że trwają wakacje, czas wypoczynku każdemu się powinien należeć, a że najlepszy urlop to aktywne podróże, zapraszam do materiału o rowerze z elektrycznym wspomaganiem. W roli głównej wystąpił Eskute Netuno na grubych kołach 27.5 cala, wyposażony w silnik Bafanga o mocy 250W schowany w tylnej piaście oraz umieszczony w ramie potężny akumulator 36V 14,5Ah oparty na ogniwach Samsunga. Eskute Netuno to konstrukcja MTB, przeznaczona do przejażdżek poza miastem (Cross-Country), więc sprawdzimy go w dość wymagającym terenie jakim jest Brodnicki Park Krajobrazowy.







Polub TwojePC.pl na Facebooku

Rozdziały: (Wideo) Recenzja Eskute Netuno 27.5'', rower MTB z silnikiem Bafanga
 
 » Garść informacji o Eskute Netuno MYT-27.5
 » Eskute Netuno MYT-27.5 z bliska i jego komponenty
 » Pojezierze brodnickie, wideorecenzja, e-bike w akcji, MPK
 » Wnioski na koniec
 » Kliknij, aby zobaczyć cały artykuł na jednej stronie
Wyświetl komentarze do artykułu
 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. rower na lato (autor: ulan | data: 10/08/22 | godz.: 11:17)
    skoro nie lubi wody, ale ogólnie rowery ze wspomaganiem są fajne jak jest prąd, jak się skończy to jest problem,l bo waga robi swoje. ja zamawiając swojego handbika mogłem wziąć wersje ze wspomaganiem, ale zrezygnowałem z tego, on już bez wspomagania elektrycznego do lekkich nie należy (ok 20 kg), aczkolwiek przez to nadaje się tylko do jazdy po płaskim (ze względu na wagę i napęd ręczny).
    ciekawe jak ten rower zachowa się w kontakcie z błotem, co biorąc pod uwagę jego terenowy charakter może się zdążyć.
    ciekawe czy jest przewidziana możliwość aktualizacji firmware w rowerze???


  2. re: ulan (autor: DYD-Admin | data: 10/08/22 | godz.: 11:25)
    dzięki za opinie i komentarz
    błota jeszcze nie doczekał, ale po deszczu jechał w piachu i zarośniętym szlaku i dał rade
    co do firmware, na razie nic nie wiadomo o nowej wersji i takiej funkcjonalności;
    dopiero co wyszła aplikacja Eskute, ale ma jeszcze sporo niedoróbek (nie działa podgląd mapy i stanu akumulatora), więc może w przyszłości coś takiego będzie miało miejsce, choć te silniki Bafanga to dość popularne i już sprawdzone jednostki i one raczej nie wymagają aktualizacji
    ciekawostką był port USB-C, którego nie zauważyłem a na stronie i instrukcji nie było o tym w ogóle mowy, że takowy istnieje, a się możne bardzo przydać na trasie (mi właśnie padł telefon w lesie a nie miałem powerbanka, a akumulator w rowerze jeszcze miał sporo zapasu)


  3. a jak byś ocenił cene do jakosći i mozliwosci? (autor: ulan | data: 10/08/22 | godz.: 11:31)
    orientowałeś się może jak ten rower wygląda na tle konkurencji?? w porównywalnej cenie?

  4. re: ulan (autor: DYD-Admin | data: 10/08/22 | godz.: 12:14)
    co do konkurencji, np. Hexagon Boost 1.0 jest w podobnej cenie (może ciut tańszy), ma koła 29", trochę słabszy Bafang (32 Nm moment obrotowy), akumulator na wierzchu, osprzęt podobny do Eskue poza przerzutką Acera z tyłu i kasetą w Krossie (to na plus Krossa). Ładniejszy i bardziej funkcjonalny kokpit w Eskute, rama z tego samego stopu aluminium 6061. To tylko suche fakty, trzeba by pojeździć na nim aby mieć realne porównanie.

  5. Osprzęt to (autor: Pio321 | data: 10/08/22 | godz.: 17:57)
    paździerz. Łańcuch za chwilę się rozciągnie, wolnobieg będzie do wymiany, przerzutka po paru jazdach dostanie luzu. 2 miesiące jazdy 2x w tygodniu, później serwis i wymiana na wytrzymalsze podzespoły. Tylko co z wolnobiegiem, to już w ogóle muzeum.

  6. a ile waży (autor: burz | data: 10/08/22 | godz.: 22:06)
    ten rowerowy koszmarek na paździerzu (jak słusznie zauważył przedmówca)?

  7. @up (autor: Franz | data: 11/08/22 | godz.: 10:02)
    pewnie z 24-25KG ale waga przy elektryku nie wpływa na osiągi. Dla roweru to bez znaczenia czy waży te 10KG mniej czy nie (co najwyżej stracisz kilka km zasięgu)

  8. totalny lowend (autor: havranek | data: 11/08/22 | godz.: 15:47)
    osprzętu tańszego już się nie da wsadzić. Elektryk za 5k nie ma sensu IMO.

  9. PS. (update) (autor: DYD-Admin | data: 13/08/22 | godz.: 19:03)
    w rozdziale "e-bike w akcji "dodamy fragment o trasie mniej wymagającej i bardziej płaskiej i wydajności akumulatora w takich warunkach

  10. A jak w takich konstrukcjach wygląda możliwość regeneracji podczas hamowania? (autor: XTC | data: 15/08/22 | godz.: 22:45)
    Tak przyszło mi do głowy, że gdy silnik jest przy pedałach to można o tym zapomnieć ale w piaście? W sumie jakieś możliwości na dłuższych zjazdach by może były?

  11. @up (autor: Franz | data: 16/08/22 | godz.: 11:47)
    za duże koszty, waga i stopień skomplikowania w stosunku do zysku. Lepiej dać większą baterię po prostu niż bić się o zwiększenie zasięgu o 5km przez odzysk energii.

  12. @11. (autor: Mariosti | data: 16/08/22 | godz.: 12:31)
    Kwestia sterownika, w zestawach do konwersji na e-bike firmy Rapid zdaje się, są w zestawie czujniki do klamek hamulców, dzięki którym bardzo delikatne naciśnięcie klamki zaczyna właśnie hamowanie silnikiem z odzyskiem energii (silnik w piaście).

  13. @12 (autor: Franz | data: 19/08/22 | godz.: 21:13)
    Czujniki na klamkach (lub klamki z czujnikiem) mają za zadanie odcięcie silnika w momencie rozpoczęcia hamowania.

  14. @up (autor: Franz | data: 19/08/22 | godz.: 21:15)
    Faktycznie ten rapid ma hamowanie silnikiem. Ciekawe jaki z tego jest faktyczny zysk

  15. @14. (autor: Mariosti | data: 22/08/22 | godz.: 12:21)
    Zysk jest spory, kolega któremu pomagałem taki 2kW zestaw zamontować korzysta z niego już ze 2 lata w Lublinie i w jeździe po mieście położonym na wzgórzach gdzie prawie ciągle jedziesz pod górkę/z górki, odzysk jest bardzo duży, z tego co mówił nawet blisko 50% tego co idzie na długi podjazd (ale trzeba oczywiście zmienić swoje przyzwyczajenia aby dobrze z tego korzystać, czyli głónie hamować z wyprzedzeniem tak aby nie korzystać z hamulców itp.).

  16. Jak tylko spojrzysz na ten zlepek gównolitu (autor: J@rek | data: 15/10/22 | godz.: 19:19)
    to aż się odechciewa wchodzenia na tą stronę


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL